Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liberty schreef:Wij plaatsen ze altijd aan het begin van de week, en dan op donderdag de laatste, als er bijvoorbeeld wijzigingen zijn, daarna veranderen we niets meer.
liberty schreef:Wij plaatsen ze altijd aan het begin van de week, en dan op donderdag de laatste, als er bijvoorbeeld wijzigingen zijn, daarna veranderen we niets meer.
Melissamanda schreef:maar daar heb je nog niets aan omdat die rubriek van 11.15 tot 12.15 duurt.
Eleonoor schreef:Een van de redenen dat ik niet meer snel in Naaldwijk ga starten is ivm de late bekendmaking van de startlijst. Ze vergeten gewoon dat bijna alle andere locaties op zijn laatst op dinsdag maar meestal al een week voor de startdag de lijsten bekend hebben. In Naaldwijk beginnen ze een paar dagen van te voren pas de lijst samen te stellen. Ze zeggen dan dat ze eerst willen wachten wie gaat afbellen. Maar de grootste grap is dat ze de telefoon ook nooit aanneemt, dus hoe moet je dan afbellen.
Als de bodems dat beter waren had ik het misschien weer geprobeerd. Maar gelukkig zijn er genoeg andere locaties waar ik kan starten en in iedergeval een week van te voren weet waar ik aan toe ben. Dan heb ik tenminste nog de tijd een voorlezer te regelen. Zondag start ik dus op Prinsenmolen en wist maandag al mijn starttijden....