12 December de allerlaatste (snik)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

12 December de allerlaatste (snik)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 20:35

Ja dat krijg je als je 18 word
Dan mag je niet meer bij de pony's rijden (maar dat weten de meeste van jullie wel)
Ik vind het echt heel erg jammer en zal het ook best wel gaan missen Huilen
Af en toe had ik wel eens zoiets van: " ik heb helemaal geen zin om te trainen" maar dan moest het wel want dan had ik wedstrijd dat weekend ofzo.

Ik rijd dus wedstrijden met de pony die ik huur.
micky-boy (wedstrijdnaam: Dynamite micky boy) is een NRPS pony van 1,51m hoog.
Een ander meisje huurt hem ook en die is nog geen 18 (die wordt geloof ik dit jaar pas 16) dus die kan nog even wedstrijden rijden.
Want micky zal dat ook wel missen anders denk ik.
Hij fleurt altijd zo lekker op als we op een wedstrijd zijn.
Hij laat zichzelf dan mooi zien en gedraagt zich af en toe weer als een jong paard (hij is al 17)
Maar ik heb eigenlijk nog geluk gehad, want ik ben in januari 18 geworden dus ik kon nog een heel jaar bij de pony's mee rijden.

Ik had graag nog verder willen rijden met micky, maar ik ben nou eenmaal 18 dus dan kan het niet meer.
Maar micky blijft voor mij nog steeds een toppertje wat betreft wedstrijden en ik zal ook nog zeker af en toe een proefje met hem rijden in de bak.
want dat vind hij zo leuk!

Ik heb het heel erg fijn gehad die tijd dat ik wedstrijden heb gereden.
Ik blijf micky ook gewoon rijden, maar dan geen wedstrijden meer.
En als dat andere meisje 18 word dan blijven we alleen nog maar in de bak hobbelen en moet micky er toch aan gaan geloven om geen wedstrijden meer te rijden.
Hij heeft al zoveel wedstrijden in zijn leven gereden (2xZ, 1xM1, 1xL1) dus dan heeft hij het wel verdiend.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 20:40

Kun je niet verder gaan met m bij de paarden? Ik doe het ook met een e-pony...en je ziet regelmatig ook dpony's mee rijden.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 20:44

Pinacolada schreef:
Kun je niet verder gaan met m bij de paarden? Ik doe het ook met een e-pony...en je ziet regelmatig ook dpony's mee rijden.

Het zou kunnen, maar het zou niet eerlijk zijn voor mij en voor de pony.
want bij de paarden kijken ze strenger naar de combinatie.
en zo goed kan ik nou ook weer niet rijden..
Hij loopt ook niet ruim genoeg om bij de paarden te rijden.
En bovendien heeft hij zijn hele leven al goed zijn best gedaan met de wedstrijden en de eigenaren (en wij ook) vinden dat hij lang genoeg en goed genoeg zijn best heeft gedaan.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:04

Jammer voor je!!!
Das well vervelend aan 18 worden

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:04

kan best bij de paarden, ik rijd met mijn fjord van 137, ook bij de paarden, en om nou te zeggen dat hij met zijn korte pootjes lekker ruim loopt...nou nee. gewoon doen, who cares

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 12:45

Jammer dat je helaas moet stoppen met wedstrijdrijden!
Maar je kan nog genoeg andere leuke dingen met je pony doen.
Dus kop op!

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:33

Ik zou ook zeggen, wat maakt het uit. Ik rij met mijn haffie ook tussen de paarden en die kan ook niet ruim lopen. Waarom dan zeggen dat het niet kan, tuurlijk kan het, gewoon doen als jijzelf wedstrijden leuk vind en de pony ook, wat maakt het dan uit of je tussen de paarden moet starten.

Ik zou juist dan doorgaan, de pony vind het toch leuk zeg je net. Ik doe het voor de lol, maar het is juist ook super leuk als je dan met je pony de eerste prijs wegkaapt tussen de paarden. Een mooi voorbeeld blijf ik ukkiepuk vinden die met een shet tussen de paarden start. Echt geweldig vind ik dat!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 14:36

Ladyspot schreef:
Ik zou ook zeggen, wat maakt het uit. Ik rij met mijn haffie ook tussen de paarden en die kan ook niet ruim lopen. Waarom dan zeggen dat het niet kan, tuurlijk kan het, gewoon doen als jijzelf wedstrijden leuk vind en de pony ook, wat maakt het dan uit of je tussen de paarden moet starten.

Ik zou juist dan doorgaan, de pony vind het toch leuk zeg je net. Ik doe het voor de lol, maar het is juist ook super leuk als je dan met je pony de eerste prijs wegkaapt tussen de paarden. Een mooi voorbeeld blijf ik ukkiepuk vinden die met een shet tussen de paarden start. Echt geweldig vind ik dat!

Hij heeft al zoveel jaar zijn best gedaan....
en ik had het gerust willen proberen, maar ik ben qua vervoer afhankelijk van de moeder van de eigenaresse.
want die rijd altijd met ons mee met wedstrijden, want wij kunnen niet met trailer rijden.

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:40

IvysToeter schreef:
Hij heeft al zoveel jaar zijn best gedaan....
en ik had het gerust willen proberen, maar ik ben qua vervoer afhankelijk van de moeder van de eigenaresse.
want die rijd altijd met ons mee met wedstrijden, want wij kunnen niet met trailer rijden.

Kan je dat dan niet overleggen met vervoer, zeggen dat je wedstrijden wilt blijven rijden tusen de paarden (heb je af en toe wedstrijden in de buurt waar je lopend heen kan? Doe ik namelijk altijd, want ik heb helemaal geen vervoer).
Kijk je kan best misschien iets minder vaak wedstrijd, weet niet hoe vaak je ging, anders rijd je af en toe een proef tussen de paarden en blijf je ook thuis oefenen. Kan je zelf zien hoe het gaat tussen de paarden en dat het wel meevalt.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 14:51

ik reed maar 1 keer per maand wedstrijd en soms 1 keer per 2 maanden.
erg weinig dus, maar ja het vervoer he??
en wedstrijden dichtbij is ook gee optie want de pony staat in schalkwijk (een boerengat)
En om af en toe wedstrijden te gaan rijden is zonde van het geld,want het kost nog veel ook.
en we hebben het al opgezegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 10:03

Jammer, van dit probleem heb ik volgend jaar ook last. En het feit dat oki dan verkocht wordt, ik mag niet bij de paarden gaan rijden omdat pony's daar volgens mijn moeder niks te zoeken hebben.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:56

haike schreef:
Jammer, van dit probleem heb ik volgend jaar ook last. En het feit dat oki dan verkocht wordt, ik mag niet bij de paarden gaan rijden omdat pony's daar volgens mijn moeder niks te zoeken hebben.

Wat jammer, maar vertel je moeder dan maar is dat er ook Shetjes bij lopen! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:53

LadyLuna schreef:
Wat jammer, maar vertel je moeder dan maar is dat er ook Shetjes bij lopen! *LOL*

dat heb ik al gezegd, maar maakt geen indruk.

mss wil iemand oki kopen en dan bij ons stallen zodat ik haar wel kan blijven rijden? Knipoog

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:55

Ik ben afgelopen november ook 18 geworden. Heb heel lang getwijfeld of ik nou wel of niet door zou gaan. Zou eerst niet, want ja zon klein pony'tje tussen de paarden. En het idee dat ik daar ook meteen Z zou starten... Heb uiteindelijk besloten het toch wel te doen. Ten eerste wil ik mijn pony niet kwijt Lovers . En ten tweede zou ik dan niet meer kunnen rijden, gezien de opvolger nog maar 2,5 is.

Zou er toch maar eens over nadenken!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 16:59

Gjilke schreef:
Ik ben afgelopen november ook 18 geworden. Heb heel lang getwijfeld of ik nou wel of niet door zou gaan. Zou eerst niet, want ja zon klein pony'tje tussen de paarden. En het idee dat ik daar ook meteen Z zou starten... Heb uiteindelijk besloten het toch wel te doen. Ten eerste wil ik mijn pony niet kwijt Lovers . En ten tweede zou ik dan niet meer kunnen rijden, gezien de opvolger nog maar 2,5 is.

Zou er toch maar eens over nadenken!

Ik heb geen opvolger, want ik huur deze pony van iemand.
en ik wil ook nog geen eigen paard kopen, omdat ik daar geen geld voor heb en omdat ik deze huurpony niet kwijt wil.
en ik heb ook heel weinig tijd eigenlijk, ben druk met mijn opleiding die verschrikkelijk moeilijk is...

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:55

Jammer zeg! Iig heel veel succes 12 december!