Nou, proefjes gereden en op wat kleine foutjes (onvermijdelijk haast) was ik erg tevreden over ons LII debuut
Ik hoopte op winst, maar bij de eerste keer in een hogere klasse kan ik er nooit een touw aan vast knopen en is het altijd spannend in wat het resulteert. Net voor de prijsuitreiking ging ik naar de WC en ze waren al begonnen toen ik weer binnen kwam lopen. Snapte even niet hoe het verliep hier, dus verstoorde de hele prijsuitreiking door warrig te doen
Maar uiteindelijk had ik wel door dat iedereen persoonlijk naar voren werd geroepen om zijn briefje op te halen. Erg leuk vind ik eigenlijk
Ik liep naar voren en pakte het briefje van mijn eerste proef. Resultaat: 167 punten
Ik schrok me rot, zoveel had ik nooit verwacht! Met spanning wachtte ik dan ook de tweede proef af....daar bleek ik 169 punten te hebben, goed voor een tweede prijs en dus 2 winstpunten
De topper van de dag was bokker Lielle, de met twee 1e prijzen en 4 winstpunten naar huis ging, nogmaals gefeliciteerd daarvoor! Ik was uiteraard met stomheid geslagen....misschien wat het ook wel een beetje hoog gejureerd, maar aan de andere kant stonden er zowel 4en als 8en op mijn protocol en gemiddeld misschien wat meer 7vens dan normaal, dus zo dramatisch was het nou ook weer niet en nou ja, je hoort mij natuurlijk niet klagen
Maar het schiet wel weer erg hard op zo hoor, nog geen 5 maanden geleden reed ik mijn eerste B proefje en nu dit, LII met 3 winstpunten
Ben wel lichtelijk trots, want dit is het eerste paard dat ik groen heb gekocht en helemaal zelf heb beleerd. We hebben nog geen westrijd zonder winst gereden, en dat geeft je wel weer bevestiging dat je toch op het goede pad bezig bent
Ben helemaal happy
Ik ben het met je eens dat de jury niet superstreng was maar anderzijds haalde ze er (iig op mijn coupons) wel ook de dingen eruit die niet goed gingen.
Ik vond het overigens wel goed dat de jury zowel 4en als 8en uit durfde te delen, meestal is het namelijk wel zo dat er 4en voor slechte figuren worden gegeven maar geen 8en voor goede figuren