LII debuut: 3 keer winst met mijn boerenknollie :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

LII debuut: 3 keer winst met mijn boerenknollie :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 08:58

Deze week kon ik gelukkig nog van de reservelijst op de startlijst geplaatst worden voor de wedstrijd in Breda van 4 december. Wel een eindje rijden, maar in de buurt was alleen selectie voor de kring = één proef en ik vind al dat werk wat in een wedstrijd gaat zitten teveel voor slechts één proefje, dus zo kwam ik bij Breda uit. Kon ik meteen liberty eens zien

Nou, proefjes gereden en op wat kleine foutjes (onvermijdelijk haast) was ik erg tevreden over ons LII debuut Ik hoopte op winst, maar bij de eerste keer in een hogere klasse kan ik er nooit een touw aan vast knopen en is het altijd spannend in wat het resulteert. Net voor de prijsuitreiking ging ik naar de WC en ze waren al begonnen toen ik weer binnen kwam lopen. Snapte even niet hoe het verliep hier, dus verstoorde de hele prijsuitreiking door warrig te doen Verward Maar uiteindelijk had ik wel door dat iedereen persoonlijk naar voren werd geroepen om zijn briefje op te halen. Erg leuk vind ik eigenlijk Ik liep naar voren en pakte het briefje van mijn eerste proef. Resultaat: 167 punten Bloos! Ik schrok me rot, zoveel had ik nooit verwacht! Met spanning wachtte ik dan ook de tweede proef af....daar bleek ik 169 punten te hebben, goed voor een tweede prijs en dus 2 winstpunten Haha! De topper van de dag was bokker Lielle, de met twee 1e prijzen en 4 winstpunten naar huis ging, nogmaals gefeliciteerd daarvoor!

Ik was uiteraard met stomheid geslagen....misschien wat het ook wel een beetje hoog gejureerd, maar aan de andere kant stonden er zowel 4en als 8en op mijn protocol en gemiddeld misschien wat meer 7vens dan normaal, dus zo dramatisch was het nou ook weer niet en nou ja, je hoort mij natuurlijk niet klagen Knipoog Maar het schiet wel weer erg hard op zo hoor, nog geen 5 maanden geleden reed ik mijn eerste B proefje en nu dit, LII met 3 winstpunten Haha! Haha! Haha! Ben wel lichtelijk trots, want dit is het eerste paard dat ik groen heb gekocht en helemaal zelf heb beleerd. We hebben nog geen westrijd zonder winst gereden, en dat geeft je wel weer bevestiging dat je toch op het goede pad bezig bent Ben helemaal happy OK dan!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 13:29

goed zeg. gefeliciteerd met je punten. schiet lekker op zo. Is idd leuk als je paard zelf opleid en dat zulke goede resultaten geeft op wedstrijden. veel succes met je andere wedstrijden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:51

Proficiat peeky, nogmaals dan maar Haha! Ik vond jullie een hele leuke combinatie, echt een fijn paard *LOL* Ik ben het met je eens dat de jury niet superstreng was maar anderzijds haalde ze er (iig op mijn coupons) wel ook de dingen eruit die niet goed gingen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:53

Dat was mevr. de Pree he? Die punt denk gewoon wat ze ziet

Je reed best netjes vond ik! Enne, prijsuitreiking verstoren is niet erg hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:54

Keurige punten voor je L2 debuut!
Ga zo door!
Gefeliciteerd.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:54

Toppie gedaan, en ik vind het een erg leuk paard Haha!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 10:20

Dank jullie wel allemaal Haha! Ik was ook erg tevreden over de accomodatie: goede losrijbak en een niet enge binnenbak zeg maar Lachen Ik vond het overigens wel goed dat de jury zowel 4en als 8en uit durfde te delen, meestal is het namelijk wel zo dat er 4en voor slechte figuren worden gegeven maar geen 8en voor goede figuren Lachen