Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knor schreef:Hoi, Volgens mij moet je bij je vereniging je startkaart opzeggen, zij sturen het dan door naar de KNHS. Het moet voor 1 december . Zelf heb ik het ook via mail gedaan. Het is ook handiger via mail misschien want dan heb jij het bewijs dat je je afmelding op 29-11-04 hebt verstuurd. Bij mij was het met 1 dag geregeld! Succes
KNHS schreef:In principe moet uw vereniging dit aan de KNHS doorgeven. Alleen als u uw startkaart(en) rechtstreeks van de KNHS krijgt, mag u de afmelding zelf doorgeven.
mylo schreef:ik heb mijn startkaart ook gewoon per mail opgezegd. Wel ruim op tijd (eind oktober ) maar voor eind november dat kan dus ook vandaag nog!
gewoon een mailtje sturen en dan krijg je via de mail ook weer een bevestiging!!
Succes!
FennekeR schreef:Als ik om een bevestiging vraag, zegt de KNHS dat ze daar niet aan kunnen beginnen. (?) Zelfs een leesbevestiging doen ze niet aan.
Ik vind het een klant-onvriendelijke organisatie, maar ze zijn de enige en we zijn aan de KNHS overgeleverd.
Knor schreef:Zet in Outlook dan gewoon "vragen om leesbevestiging"aan. en dan zodra KNHS het mailtje opent krijg jij een bericht dat het gelezen is. Ik heb maandag nog een mail naar de KNHS gestuurd en kreeg ook netjes een leesbevestiging.
FennekeR schreef:Dan tref ik zeker steeds de verkeerde persoon, als ik "vragen om leesbevestiging" aanzet negeren ze dat zelfs.
Bij mijn weten moeten ze wel óf ja óf nee aanklikken voor de leesbevestiging. Er wordt gevraagd wilt U een leesbevestiging sturen ja/nee. En als ze dan nee aanklikken ontvang ik nog niets.
Ik heb nog nooit een leesbevestiging ontvangen.