Hier hoe het ging:
Ik moest om 2 uur beginnen, en ging dus om half 2 inrijden, ik maakte johar een beetje moe zodat hij niet weer vervelend ging doen (zoals niet stilstaan bij het groeten) beetje stappen, draven, galloperen, achteruit en wendingen om de achterhand. Het liep zelfs nog een kwartier uit! dus kon ik wat langer!
Ik ging het wedstrijdje rijden, johar was lekker ingereden, niet bezweet en ook niet echt moe (volgensmij) alle wendingen reed ik verkeerd, allemaal te vroeg gereden, te laat gereden enz. ook me volte was niet rond

Mijn theorie ging ook goed, maar 1 fout, hij was best makkelijK! ik had hem binnen een korte tijd af.
Toen heel lang wachten op de prijsuitrijking, gelukkig waren mijn andere vriendinnen er ook (die reden ook het proefje) Zodat het niet saai was, nog even de stallen doorlopen en paarden knuffelen en dan de uitrijking:
we begonnen met de 8e...weet ik wie het was, toen de 7e enz. toen de 5e of 4e kwam was ik dat, en dat vind ik toch heel wat, 1 promotiepunt, 113 punten en mijn diploma, mooi toch! ik ga morgen weer paardrijden, en dan kan ik me metéén inschrijven voor de F3 (dat is dan over 3 weken, 19 december)
Dus hopen maar dat ik wéér op Johar mag (ik kan echt niet zonder he

nou
-d-z-
Jennifer