Trots op mijn knol, weer twee winstpunten erbij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suusjeher

Trots op mijn knol, weer twee winstpunten erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 21:10

Vandaag wedstrijd gehad in Rhenen bij de Blauwendraad. De les die ik vrijdagavond had gehad ging super, met een goed gevoel was ik naar Rhenen gekomen.
Het inrijden ging goed, soms kan Max nog al eens gaan staken, maar dit keer liet hij dat achterwegen Haha!
De eerste proef was netjes. Misschien voor ons doen te matjes, daarom wilde ik de tweede proef iets meer vlammen.

Er zijn nog onderdelen die we nog hard aan het oefenen zijn. Iedere keer in de les gaat dat stukken beter, maar in de proef komt het nog niet echt over.

De tweede proef heb ik hem iets meer voorwaarts gereden, daardoor slopen er toch wat foutjes in, maar ondanks dat ben ik harstikke tevreden.

Voor de eerste proef had ik 163 punten en een eerste plaats en voor de tweede proef had ik 161 punten en een tweede plaats. Ik ben weer super tevreden en trots op mijn knol.

Volgende week weer een wedstrijd, eens even kijken hoe we het dan gaan doen.
Haha!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:45

Keurig hoor, gefeliciteerd!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:45

Concrats! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:31

Super gedaan!!

Maar ik heb jullie zien rijden en jullie zijn echt een hele mooie combinatie. En in de klasse B horen jullie ook eigenlijk niet meer thuis. Dus op naar het L!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:56

Gefeliciteerd!

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:23

super!!!!

Ga zo door suus!!

zwemmers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:18

Hartstikke goed, gefeliciteerd hoor! Op naar de L dan maar he Knipoog