Clubkampioenschap wedstrijd 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Clubkampioenschap wedstrijd 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 19:56

Vandaag was het dan z over, de eerste wedstrijd van het clubkampioenschap. Eerst dressuren en daarna springen. Zit ik aan de bar krijg ik allemaal voorstellen om paarden te gaan springen Tong uitsteken Doordat ik nog niet helemaal beter ben moest ik van mn moeder kiezen, toen heb ik maar voor Mable gekozen! Later meer daarover.
Eerst dus dressuren met mijn eigen poowny (in lepeltaal). Het inrijden ging echt super, maar ze was naar mijn idee iets te rustig, dus ik ging even overspringen in galop omdat ik weet dat ze daar heet/heter van wordt Lachen
Toen mocht ik beginnen, voor het eerst uit mn hoofd gereden! Tijdens de proef bleek dat ze een beetje te heet was Nagelbijten / Gniffelen Het eerste stuk ging nog wel maar toen barste de bom. Vrolijk door gereden en gelachen om der ondeugende koppie! Achteraf was ik erg tevreden over mn galop, normaal heb ik daar altijd vijven of zessen, maar dit keer zelfs zevens! Dat voelde ook super aan! Uiteindelijk ben ik met 163 punten 3de geworden!

Toen begon het springen en moest ik in de eerste groep met Mable rijden. Ik heb 1 keer met Mable gesprongen [HAW] Mable @ springwork en toen was al gebleken dat ze niet zoveel ervaring had, maar gewoon nog een poging gedaan! Eerst lekker voorwaarts gereden en toen op de hindernis af! Ze liep heel erg te kijken en stopte ook nog een keer nog voorwaartser erop af en ja hoor ze sprong! Beetje raar en hoog, maar ze deed het! Daarna nog een keer en toen had ze door wat er van der verwacht werd! Nog een paar keer gesprongen en toen was het genoeg!
We moesten een tijd wachten want er kwamen er een aantal voor ons. Toen mochten we dan eindelijk de ring in! Groeten en krachtig op 1 af, die had ze al een keer gesprongen dus er goed overheen! Door naar 2 die was wel heel eng (knal geel) maar we gingen er overheen, vraag niet hoe Nagelbijten / Gniffelen Door naar 3 de dubbel over 2 ging ze aarzelend en toen hadden we een pasje stap ertussen door en gingen we over de 2de Haha! Door naar 4 was een rotbocht maar ze deed het, toen kwam 5 dat waren planken bijna alle paarden weigerde daarop en Mable ook, nog een keer aangereden nog een keer geweigerd. Toen heb ik der ff laten snuffelen en nog een keer erop af gereden en ze sprong mega er overheen. Door naar 6 weer een dubbel, verder naar 7 en toen 8, nog een keer de planken alleen van de andere kant. Ze keer stopte 2 meter ervoor en toen been gegeven en er toch overheen! Ik ben echt trots op Mabletje dat we toch nog rond zijn gekomen! Kanjer Kusje Diaantje bedankt!

Toen opzadelen en Splash losrijden. Ik merkte het gelijk ze was erg heet! Lekker losgesprongen en het ging wel aardig. Toen moest er nog 1 voor mij rijden dus daar stond ik op te wachten, ze kwam foutloos rond en ging op de 1ste hindernis van de barrage af en ze reed er een beetje (te) schuin op af en hij komt niet uit. Hij springt toch en zij word gelanceerd, land op der voeten en die pony springt boven op der voet. Ze dachten niet dat het gebroken was, maar volgens mij gingen ze nog langs het ziekenhuis.
Toen moest ik dus Scheve mond Ze moesten nog even ophogen en dat duurde nogal lang omdat Charmaine en ik het idee hadden dat het hoger dan een meter stond! Het is een paar keer na gemeten, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het hoger was!
Nou groeten en met volle moed op naar 1! Goed, 2 super, 3 goed, 4 kwamen we niet helemaal uit. Ik stuurde der te kort door de bocht! Balk, 5, 6, 7 en 8 goed! 1 balk dus, ik was dik tevreden! Uiteindelijk was ik met springen ook nog 3de. Een succesvolle dag dus!

Foto’s van het losrijden van de dressuur: made by Diana
Foto’s van het springen van Mable:
Ook made by Diana

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:00

Wie is gelanceerd???
en hoe is het nu met haar?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 14:47

Sharon, gister erg veel pijn Scheve mond

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 15:36

Ah gossie arme meid dat is wel de laatste van wie ik het verwacht.
Is het gebroken?deed nimro gek of was het gewoon pech?

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 15:37

Goed man, die derde plaats En zie je wel dat splash dressuren kan.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 15:39

Niks gebroken Lachen Ze kwam te schuin voor de hindernis en het paste daardoor niet en nimroo sprong toch en toen klapte hij naar beneden Scheve mond en werd zij gelancheerd.
@ Marlou, ja toch wel Schijnheilig Haha!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:31

gelukkig dat het nog goed ging.. enne gefeliciteerd met je 3de plek hé

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 21:33

Dank je wel, ook voorhier:
Kreeg vandaag van stalgenootje te horen wat de jury nog gezegd had, was der nog al op gevallen tijdens de wedstrijd Schijnheilig Je ziet wel dat het een dravertje is, maar ze kan hem super rondsturen. Wat een super amazone.
Vind het zelf een beetje overdreven Bloos! maar toch een super compliment!