Ik kon met iemand meerijden die ook starte in de B. Ik moest om 9.48 en 10.18, we waren om half 9 daar dus lekker op tijd (als eerste
:D) Snel opgezadeld en toen gaan losrijden.. Ik moest buiten losrijden en t regende helaas, de bak was wel goed rijbaar! erg fijne bak Nou toen mocht ik
Ze liep echt lekker, alle oefeningen gingen netjes, ik had alleen een 5 voor mijn middendraf, ze viel helaas in galop. Daarna kwam de galop, waar ik al weken op zit te oefenen want ze wil vaak verkeerd aanspringen of aanspringen met een bok, maar ik heb nu de juiste truc gevonden hoe en wat te doen
en ze deed t super ze sprong super netjes aan!Erg tevreden dus over de 1e proef. Daarna even gestapt en haar weer opgepakt en zaten er 4 tussen voordat ik weer moest, ze was helaas een beetje leeggereden. Ondanks dat liep ze best lekker in de proef, t was een beetje tam maar wel allemaal netjes. Wederom de galop goed aangesprongen 2x!!
Deze proef vond ik haar ook vrij lekker lopen.Toen snel uitgestapt en op de trailer gezet en even naar haar stalletje gebracht, haar daar lekker onder de zweetdeken gezet. Terug gereden naar de wedstrijd, we hebben nog dik een uur moeten wachten op de uitslag.. Maar toen eindelijk kwam ie

Ik had de 1e proef 175 punten
en de 2e proef 169 punten!!Dus 4 wps op 1 dag
:DDe klassering weet ik niet omdat ze alleen de eerste 3 opnoemden en de rest moest maar zijn coupons op komen halen
beetje raar..Ik heb ook Kliko gemeet
die reed ook mee, En later ook Crossmonster
die reed in de klasse na ons mee.Ben echt super trots op me meisje
afgelopen zondag 1wp en nu weer 4
ze gaat hard!! We zijn inmiddels B+7! 
maar meesal komt er wel een lijt met de complete uitslag op te hangen, niet op volgorde van plaatsing, maar kan je wel je punten vergelijken met de punten van de rest.
!!
ondanks dat had ze toch 2 winstpunten! gelukkig maar.