OP zondag wedstrijd bellen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zofy

OP zondag wedstrijd bellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 13:38

Ik heb even een simpel vraagje..
Ik wil namelijk weer even nieuwe wedstrijden op geven, maar weet niet zeker of ik op zondag kan bellen. Ik heb namelijk ooit eens gehad dat ze het vervelend vonden dat ik op zondag belde om me in te schrijven voor een wedstrijd (terwijl de wedstrijd ook op een zondag werd gehouden Clown ). Maar als ik op werkdagen moet bellen vergeet ik het altijd Bloos Nu denk ik eraan en wil me dan zo snel mogelijk opgeven. Even jullie mening.. onbeleefd om op zondag te bellen?

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:44

Nou denk dat dat wel moet kunnen.

Mijn moeder doet ook het wedstrijdsecretariaat bij ons op de club, en je wil niet weten hoe vaak ik om 8 uur 's ochtends m'n nest uit ben gebeld, terwijl m'n moeder al naar haar werk was... Als zo'n persoon dat secretariaat op zich neemt, moet hij of zij er rekening mee houden dat er elk moment van de dag gebeld kan worden. Alleen eh, uit ervaring dus, vroeg in de ochtend valt misschien niet altijd goed in de aarde Knipoog Haha! Tong uitsteken

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 14:23

Nou, ik zou het niet doen. Waarschijnlijk maakt het de meeste mensen niet uit, maar waarom zou je iemand op zondag 'lastigvallen' als het morgen ook kan.

Schrijf gewoon nu, nu je eraan denkt, een briefje en hang dat op een plek waar je het morgen weer ziet hangen, en bel gewoon dan even

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 14:35

Ik zou ook even wachten tot maandag... Vind ik persoonlijk wel zo netjes en inderdaad zoals Saar zegt even een briefje ophangen zodat je het morgen niet vergeet.

eebaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:28

Ik zou ook even tot maandag wachten.
Zit er zelf ook altijd mee.
Maar ook die mensen hebben weekend. Door de weeks worden ze waarschijnlijk al genoeg lastig gevallen.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 08:22

Ik bel eigenlijk nooit op zondag. Maar als de wedstrijd ook op zondag is, jeetje dan moet t wel kunnen. Ik heb zelf ook weleens om half 11/11 uur s'avonds gebeld op zaterdag Schijnheilig , en daar maakten ze geen probleem van. Terwijl sommige mensen alles erg lijken te vinden want die klinken altijd boos aan de telefoon.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 08:35

Zolang ze mij na 10.30 uur 's avonds maar niet meer bellen, vind ik het best . Ik word regelmatig erg laat 's avonds nog gebeld en dat vind ik niks. Nu heb ik op de voicemail van de vereniging het emailadres vermeld en dat helpt , er wordt nu meer ingeschreven via internet en dat is een stuk gemakkelijker, dan mogen ze me zelfs om 3.00 uur 's ochtens nog wel mailen Haha! , merk ik toch nieks van Tong uitsteken

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 08:36

Eerlijk gezegd vind ik het niet erg netjes om op zondag te bellen, ik wacht zelf altijd tot maandag.
Ik word zelf ook nooit op zondag gebeld met de vraag of ik wil jureren.
Je kunt toch best een dagje wachten?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 08:50

Fitzroy schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het niet erg netjes om op zondag te bellen, ik wacht zelf altijd tot maandag.
Ik word zelf ook nooit op zondag gebeld met de vraag of ik wil jureren.
Je kunt toch best een dagje wachten?

Same here. Ik heb nog nooit op een zondag gebeld, ik bel ook nooit voor 11:00 en na 21:00... Zaterdags bel ik doorgaans ook niet graag, net als de vrijdagavond.

Briefjes schrijven, of als je die dingen kwijt raakt: notitie in je telefoon zetten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 09:25

Ik bel ook nooit op zondag.
Ook s'morgens voor 9:00 en s'avonds na 22:00 bel ik niet meer.
Heb er zelf ook een hekel aan uit m'n bed gebeld te worden.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 09:42

Ilindra schreef:
Ik bel ook nooit op zondag.
Ook s'morgens voor 9:00 en s'avonds na 22:00 bel ik niet meer.
Heb er zelf ook een hekel aan uit m'n bed gebeld te worden.

Waar gaan we heen met deze wereld.........

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 10:07

CGJ12, hoe weet jij wat diegene de avond vooraf gedaan heeft? Voor 't zelfde geld hebben ze een avond- of nachtdienst moeten draaien. En dan nog, wat maakt het uit als iemand met een eigen bedrijf of geen werk om 9 uur opstaat? Niemand die er last van heeft...

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 10:29

Ik neem zelfs gewoon de telefoon niet meer op na 22.00 uur en al helemaal niet als er gebeld wordt met een anoniem nummer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 10:30

Sylvia schreef:
CGJ12, hoe weet jij wat diegene de avond vooraf gedaan heeft? Voor 't zelfde geld hebben ze een avond- of nachtdienst moeten draaien. En dan nog, wat maakt het uit als iemand met een eigen bedrijf of geen werk om 9 uur opstaat? Niemand die er last van heeft...

Joh Syl, daar ga je toch niet eens serieus op in Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 12:24

Zie je toch? >;) Schijnheilig

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 16:42

Ik ben zelf wedstrijdsecretaris en ik sta met mijn mobiele nummer in P&S en die heb ik zondags niet aanstaan want je wilt niet weten hoeveel mensen er toch op zondag een wedstrijd willen opgeven.
Doe het dan per e-mail als je zonodig alleen maar op zondag op kan/wil geven. En dat je er alleen op zondag aan denkt..... Verward
Het is allemaal vrijwilligers werk en voor mij is zondag ook een vrije dag.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:00

De meeste wedstrijdsecretariaten hebben een aparte mobiel voor het opgeven van wedstrijden.. en ik ben altijd van mening.. als ze niet gestoord mogen worden dan moeten ze hun mobiel uitzetten..

Nou bel ik eigenlijk nooit op zondag, voor 9-en en na 21.00 uur..

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 19:31

FennekeR schreef:
En dat je er alleen op zondag aan denkt..... Verward

Ik zeg niet dat ik er alleen op zondag aan denk. Ik zeg alleen dat ik toevallig deze keer op zondag eraan dacht en ik door de weeks vaak vergeet aangezien ik het heel erg druk heb. (School (zit in de 2e fase en vaak tot half 5 op school), eigen paarden en huiswerk en natuurlijk mijn sociale leven Schijnheilig ). Nee da's natuurlijk geen goed excuus, maar ik weet nou eenmaal uit ervaring dat ik het op werkdagen vergeet. Maar ik heb vandaag heel groot op een papier geschreven dat ik moet bellen Haha! Netjes gedaan (jammer dat ze nog steeds zo chagrijnig klonken... Knipoog )

Maar dit is dus waarom ik vroeg of ik wel of niet op zondag kan bellen, bij mij thuis hebben we er namelijk geen problemen mee, maar ik wist niet wat anderen er van vinden, nu dus wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:48

Pipo schreef:
Joh Syl, daar ga je toch niet eens serieus op in Haha!

Wel doen hoor Syl, want ik draai idd alleen maar late en nachtdiensten Haha!
Om een 1 of andere reden hebben zo nooit om 08:00 s'morgens een diensthond nodig Verward Tong uitsteken