springwedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bentuh

springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 15:00

heey hallo
ik heb zondag springwedstrijd.
daar ben ik best wel zenuwachtig voor.

nu heb ik een probleem wand die pony die springt nie goed
als je zenuwachtig bent.
weet iemand hoe je je zenuwen en beetje weg krijgt. Scheve mond Scheve mond

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:37

dat lukt je niet Lachen Probeer in ieder geval ruim op tijd te zijn en al je spullen alvast klaar te zetten, dna kan dat niet meer extra stress opleveren!
probeer gewoon zo ontspannen mogelijk te rijden, rijden zoals je thuis ook altijd doet. Zodra je je parcours in komt gaan die zenuwen vanzelf weer weg. Veel succes in ieder geval!

Cabsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 17:06

als ik jou was zou ik ook voordat je gaat opzadelen lekker met je pony poetsen en een beetje kroelen enzo. Daar wordt je paardje ook rustig van en dan denk je zelf ook niet de hele tijd aan de wedstrijd, veel sucses!!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:10

gewoon doen wat je anders ook zou doen. Niet hysterisch gaan haasten, zorg dat je alles op tijd klaar hebt Lachen Concentreer je en denk niet te veel aan het zenuwachtig zijn

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:26

Ik zou ook niet te vroeg van te voren gaan,zit je daar maar te wachten en jezelf nog zenuwachtiger te maken.
Klinkt raar maar ik ben het liefst precies op tijd zodat ik meteen kan gaan rijden en meteen de ring in kan,niet te veel denken dus gewoon lekker rijden.Zelf spring ook niet veel bij het losrijden,doe dit meestal 2 dagen voor de wedstrijd.Op de wedstrijd zelf een paar sprongetjes voor dat ik de ring in ga.Ik rijd mijn paard natuurlijk wel goed los.Toch blijft het vaak spannend maar dat hoort erbij,succes.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 01:48

Hey!

Ik moet morgen ook weer springen...en het is mijn 4de wedstrijd!De 1ste wedstrijd dat ik moest springen dacht ik echt dat ik gek zou worden van de zenuwen maar wat je vooral NIET moet doen is stressen!Btje stress is altijd goed:P maar niet teveel!En ook als je in de bak bent niet letten op de mensen aan de kant maar gewoon je parcours checken!Veel succes!En waar moet je heen ?

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 14:38

idd gewoon niet teveel aan je wedstrijd zelf denken... gewoon goed losrijden zodat jullie allebei rustig kunne worden, en als je in de ring bent je concentreren op je parcours en je vooral niet gek laten maken door de mensen aan de kant...
succes!