Vandaag had ik selectie wedstijd te Eibergen!
Eerst lekker uitgeslapen (ik hoefde pas om 17.00:D, wat is het soms toch oneerlijk he Laura?
) en toen rond 14.00 naar Daysterr gegaan. Ze stond nog een beetje te eten en hinnikte toen ik eraan kwam. Teken dat ze er weer zin in had vandaag!
Rustig begonnen met wassen en toen haar ingevlochten! Aangezien ze erg dunne manen heeft en ik er maar 5 vlechtjes kon increeëren was ik al erg snel klaar!
haha Beetje getutteld en toen haar weer op stal gezet!
Toen kwam mijn moeder eraan met de trailer (lenen we van iemand anders) samen de trailer ingepakt en Daysterr uit stal gehaald en op naar Eibergen!:D We hadden er zinin!

Eenmaal daaraan gekomen rustig begonnen met opzadelen en toen eventjes daar op het zandpad gestapt en gedraafd (word ze altijd rustig van;)). Toen naar binnen gegaan en losgereden. Het losrijden ging erg lekker en de ring ingegaan:D Daar begon ons M2 debuut!
De proef ging heel netjes. Er zaten geen grote fouten in. Wel een paar kleine foutjes zoals bij de travers, keertwending (wat ze ook errug moeilijk vind!
) maarja voor de eerste keer kon je er niks van zeggen. Daysterr op de trailer gezet en naar binnen gelopen voor de punten! Wat bleek nou!? Had ik 168 pnt!
Geen idee hoe dat kon! haha en was ik 1e
Maarja.. aangezien ik de enigste was van de M2
Dus met een goed gevoel naar huis gegaan!
Daysterr, toppie gedaan!
M2 + 1

Laura help eens even!
En niet te vergeten van jouw en Boas ook super!
Daar hou ik je aan!