Mijn paardje heeft nog nooit zo goed gelopen als dit weekend, en met een andere jury had ik zeker weten een winstpunt gehaald, maar deze jury vond het 152 punten waard. Ik was zeer tevreden, ook al vond ik sommige punten die ze aangaf niet helemaal terecht. Ik hoorde van een meisje dat ze een 3 had gekregen op een grote volte en vervolgens -2 omdat ie van de volte afweek..eh tsja..is dat misschien niet enigsinds te consequent?
Toch lagen de punten niet extreem laag, ik geloof dat er in de eerste groep toch een stuk of 10 van de 24 een winstpunt hadden en er een paar uitschieters in de 160 zaten..
Ik was persoonlijk lichtelijk teleurgesteld met mijn punten, maar mun tevredenheid over mun paardje won daar uiteindelijk toch van. Maar toen ik wat verhalen om me heen hoorde heb ik toch de conclusie getrokken dat deze jury streng maar niet altijd even rechtvaardig was..
YvonneS
Geplaatst: 21-11-04 20:20
Tja, is dat niet dressuur?? Heb laatst ook zo'n wedstrijd gehad, je kan er boos om blijven, maar je veranderd er niks meer aan. Op naar de volgende denk ik dan maar weer!
Stinkmodder
Geplaatst: 21-11-04 20:53
Tsja.. Het is en blijft een jury sport he Wel jammer van je punten, maar als je maar fijn gereden hebt
Ik zie dat je 6 nov naar Foudgum bent geweest, daar woon ik Haha. Ga je 4 dec niet naar Foudgum?? Dan ga ik nl. B en L schrijven..
Vajramani
Geplaatst: 21-11-04 21:36
Ik begrijp dat jij in de eerste groep reed, een clubgenoot reed ook in de eerste groep ze had 147 maar het ging volgens haar ook niet goed en het was terrecht. Alikesflame heeft ook in de eerste groep gereden en had 160. Ik reed zelf in de 2e groep, had 162 en vijfde prijs. Daar werd ook niet extreem hoog gejureerd, 1e had 167, daarna 2x 164 en vervolgens 2x 162, toen nog 1 of 2 in de 160, en de rest allemaal lager. Mijn proef is wel reeel gejureerd.
Viennanova
Geplaatst: 22-11-04 09:18
Ah vajramani, zou je nog mailen voor je punten, maar die weet ik nu al! Ging het goed?
Lame
Geplaatst: 22-11-04 10:03
O....zelfde verhaadl gisteren in Balkbrug...
Ik kwam echt dik tevreden de bak uit, ze liep lekker, in het begin wat spanning, maar na twee rondjes lekker ontspannen en echt voor ons kunnen een hele goede proef gereden..
Mijn vriendin had een waardeloze proef gereden (volgens haarzelf) en ik had 155 punten, zij 159 punten..
Dan valt mijn mond echt open, ik vind het dan jammer dat je niet achteraf van de jury hoort waar zij op gelet heeft.. Maar net zoals TS nam na 5 minuten van teleurstelling het tevreden gevoel over Iris de overhand aan.. en kijk ik super tevreden terug..alleen jammer dat het geen winstpunt was..
Alikesflame
Geplaatst: 22-11-04 13:41
ik vond wel goed gejureerd. is de derde keer dta ik bij deze jury rijd en dit is de eerste keer dat ik bij haar winst heb. Mijn eerste wedstrijd had ik haar had 157 -2 en later had ik een keer 152 bij haar. (was ook terecht)
Femmes86
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-04 18:10
Ik ben niet boos op de jury ik ben dik tevreden op mun paardje haha! Heb idd in Foudgum gereden, die bak vond ze super eng! Volgende wedstrijd is 12 december in Franeker!
Ik wens iedereen veel succes!!
Melanie15
Geplaatst: 22-11-04 20:52
Ja soms heb je van die juries waar je echt niks van snapt, zag k laatst op n uitslagenlijst iemand in de b met 103 punten :S dan heb je toch ook geen motivatie!!!