Vandaag zou ik dus de laatste selectie wedstrijd hebben, en die was bij onze eigen club, is vaak niet in mijn voordeel, want op een ander is ze wat spectaculairder, en kan ik er vaak meer aan rijden. Vandaag moest ik dus als eerste van mijn groep, om half 10, waren met zijn 3en aan het losrijden, en 1 paard was zo gek als een deur, en die van mij ging lekker mee doen, het was dus even rodeo riding in de losrijbak, mijn moeder stond me vierkant uit te lachen, maar ok, het zag er ook wel grappig uit

Toen de uitslag, de punten zaten tussen de 147 en 182

was echt super trots natuurlijk, mijn hoogste punten tot nu toe, en dat zal denk ik voorlopig ook wel zo blijven

Nu mag ik ook M1 als ik wil met mijn 4 jarige, maar we rijden de L2 gewoon uit denk ik

omdat het de laatste selectie wedstrijd was, was ik tevens rayon kampioen, want ik was de eerste selectie 2e met 161 punten, 2e selectie ook 2e met 176 punten, en vandaag dus 1ste met 182, nu mag ik 19 december naar de kringfinale, krijg er nog bericht van, want ik weet nog niet waar die is, hoop daar weer zo goed te kunnen rijden,en naar de Brabantse te mogen

helaas weer geen foto's, maar ze komen snel