Vandaag laatste wedstrijd met Hof,, ;(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Stinkmodder

Vandaag laatste wedstrijd met Hof,, ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 21:47

Vandaag had ik dus mijn laatste officiele wedstrijd met Hof. Sommige bokkers hebben mijn andere topic misschien wel gelezen, dat ik volgend jaar Ayco ga starten.

Ben eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld, maar hoop niet dat ik straks verwend overkom Haha!

Maar ok, we moesten naar St.Johannesga, hadden we al een keer eerder gereden. Mijn moeder wou al dat we thuis bleven aangezien ik half ziek ben/was. Zwaar verkouden, stem kwijt, moe en last van mn keel. Ik wou toch gaan (duh) en we waren mooi op tijd (uur van te voren) maar toen ik er nog met net opzat werd er al omgeroepen dat Miranda Bouma zich gereed moest houden. Toen ik de bak inging deed Hof al een beetje vaag voor zijn doen. Hij ging de hele tijd naar andere paardjes hinniken (heeft ie nog nooit gedaan) en in het bijzonder een fjord. Elke keer als die langskwam hoorde je Hof weer 'huhuhuhuuu' Clown Maar hij had dus zn koppie er niet helemaal bij. Hof dus nog helemaal niet goed ingereden, op zijn slechte kant nog stijfjes enzo.

Toch vol goede moed de proef in. Daar ging ook alles niet helemaal zoals het moest. In middendraf was ie niet helemaal fel op mijn been, dus ik tikte hem bij. Meneer gefrustreerd dus geeft een bok. In de galop zette hij zijn hertehals erop waar ik niet doorheen kon komen Tong uitsteken Op het einde van de proef kreeg ik hem in draf er gelukkig wel iets beter doorheen. Vond het niet super slecht gaan, we hebben wel eens slechter gereden, maar ook niet echt goed. Lekker buiten uitgestapt en ons nog ff uitgeleefd door door de plassen te crossen Haha! (we waren als enigste in die bak hoor). Mjah, Hof lekker op de trailer gezet en naar binnen. Coupons gaven ze jammergenoeg pas helemaal op het einde.

Bij de prijsuitreiking werden we niet genoemd, had ik ook niet verwacht Haha! Dacht dat we ongeveer begin 150 hadden. Kon ik de coupon ophalen, 146.. Scheve mond Daar baal(de) ik best wel van..
Ik vind het echt niet erg om een keer lage punten halen ofzo, maar omdat het nu de laatste wedstrijd met Hof is kunnen we het niet meer verbeteren zeg maar. De laatste wedstrijden int L1 steeds wp's + prijzen en dan opeens zo'n domper... Dat was wel ff slikken voor me.

Ik mocht van mijn vader nog wel proberen om voor Zwaagwesteinde ertussen te komen, om proberen het te verbeteren aangezien ik nu een beetje met een gemengd gevoel stop zeg maar. Heb ik goed over nagedacht, maar ik doe het niet. Straks rijden we weer in de 140 bijv, dan is de teleurstelling (nog) groter voor me.

Ik ben superblij met wat ik met Hof bereikt heb, we zijn nu L1+4 en enkele prijzen int L1. Er zijn maar een paar mensen die begrijpen wat dit betekend voor mij met Hof, onze bosscrosspony die nooit dressuurmatig gereden is. Ik blijf Hof thuis nog wel gewoon rijden, en hoop dat ik hem onderling nog eens een paar keer L2 kan starten, gewoon om te zien hoe dat gaat Haha!

Thuis hebben Ayco en Hof me trouwens nog wel opgevrolijkt Haha! Ik zou Ayco buiten zetten, en sprong er ff op. Ayco, vandaag in een jolige bui, begon helemaal raar te springen en te doen Haha! En toen ik Hof binnenzette, walste hij zo met me door de kleine boompjes heen toen ik erop sprong. Een echte Hof actie Haha!

En nu moet ik me ff uitleven, veel zullen zit wel dom vinden, maar zoals ik al zei; er zijn maar een paar die weten wat het betekend om met Hof L1+winst te komen, en dat zijn alleen de mensen die hem goed kennen Haha!;

Party!! YEZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!! Party!!

Clown

Hof mag weer lekker zijn boscrossponyleven oppakken, maar ik zal hem nog wel eens treiteren met die vervelende dressuur Haha!

En nu moet ik bijna janken van trotsheid op Hoffie, haha Clown Bloos

[edit]ff wat aangepast want rag ging vreemde dingen dneken Haha!
Laatst bijgewerkt door Stinkmodder op 20-11-04 22:11, in het totaal 2 keer bewerkt

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 21:54

heej wijffie! goed geschreven toch??? en ik vind het echt super wat je in de afgelopen paar jaar met hofnar hebt bereikt!!! ech super... en nu met frisse moed er met ayco tegenaan... en hofnar mag idd weer boscrosspon worden (maar dan wel met erg weinig bos:P)

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 21:55

Jammer meid, dat t toch een beetje tegenviel... En dan werken bepaalde lichamelijke factoren ook niet bepaald mee Schijnheilig
Ik ben in elk geval supertrots op jullie! Wie had dat gedacht van die malle Fnarremans, nou ja toen ik erop reed verwachtte denk ik niemand het Knipoog met jou erop ist een ander verhaal Knipoog
Echt ik vind het gewoon helemaal geweldig, je bent de eerste wedstrijdruiter die ik enigszins heb gevolgd en dat wil heel wat zeggen Knipoog

En ik weet zeker dat ook Hofnar niets te kort zal komen ookal ga je verder met Ayco Lachen
Ik wens jou en Ayco alle geluk toe en zie dat zeker goedkomen!

edit: typo...
Laatst bijgewerkt door Alet op 20-11-04 22:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 21:58

Tnx.. Lovers Van jullie berichtjes zijn de traantjes bijna tevoorschijn gekomen Haha!..

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 21:58

Goed hoor meis Lachen
Veel plezier met hof nog en heel veel succes alvast met Ayco OK dan! Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:00

hee meissie!!!
ik vind het echt knap van je dat je nog in het L bent gekomen en dat je al zoveel hebt doorgezet

hof is echt een super leuk paardje met een eigen willetje en echt super dat je hem zover hebt gekregen!!

ik wens je heel veel succes met ayco komende jaren
want hij is natuurlijk OOK een toppertje Lovers

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:01

Heej,
je hebt het hartstikke goed gedaan met hofnar, misschien voelde hof dat dit de laatste keer was....
Nou ja, kom je wel weer eens tegen met ayco!
Geef hof een dikke knuffel van me!!! Ik vind het zon leuke haf om te zien!!!
blijf je hem rijden of gata iemand anders hem nu rijden?

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 22:07

Tnx! Lovers

missnynke schreef:
Geef hof een dikke knuffel van me!!! Ik vind het zon leuke haf om te zien!!!
blijf je hem rijden of gata iemand anders hem nu rijden?

Dankje Bloos Zal ik doen!
Ik blijf hem nog gewoon 1/2 x in de week rijden, omdat ik dat wil (anders voel ik me schuldig), omdat ik hem toch nog superleuk vind en omdat ie dan nog lekker los blijft Lachen

Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:45

NOU...daar kom ik weer aan hoor Haha!

Het is natuurlijk jammer dat je minder punten had dan normaal, maar je hebt zoveel bereikt...
En daar ben je zelf ook trots op en dat is goed Lachen
Alle motivatie om volgend jaar met frisse moed te starten en weer zo goed bezig te zijn Haha!

Succes volgend jaar met Ayco! Kusje

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 17:22

Zantis schreef:
NOU...daar kom ik weer aan hoor Haha!

Het is natuurlijk jammer dat je minder punten had dan normaal, maar je hebt zoveel bereikt...
En daar ben je zelf ook trots op en dat is goed Lachen
Alle motivatie om volgend jaar met frisse moed te starten en weer zo goed bezig te zijn Haha!

Succes volgend jaar met Ayco! Kusje

Haha Haha!

Tnx Kusje

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 19:03

Nou, goed gedaan toch, L1+4?! Lachen
Jammer dat het je laatste wedstrijd wat minder ging...

Maar alvast veel succes met Ayco!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 20:03

nou ja netjes toch?? Idd jammer dat je het niet goed kon afsluiten maar goed..Zoals ik altijd zeg: Je kan niet alles hebben Knipoog

Waarom rij je hof niet naast die andere officieel op wedstrijd??

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 20:55

Tnx Mir Lachen

obelix schreef:
nWaarom rij je hof niet naast die andere officieel op wedstrijd??

Omdat we geen 2paards trailer hebben en anders word het wat te duur. En met Ayco zijn er meer mogelijkheden om hoger te komen zeg maar dan met Hof, dus dan zet ik me liever 100% qua wedstrijden in voor Ayco, dan beide half Lachen

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:47

veel succes met Ayco op de wedstrijden. EN idd L1+4 is al een hele prestatie.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 16:30

Alikesflame schreef:
veel succes met Ayco op de wedstrijden. EN idd L1+4 is al een hele prestatie.

Dankje Haha!