Van het ene uiterste in het andere.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ludora

Van het ene uiterste in het andere.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 18:24

Tsja met een jong en onbevestigd paard krijg je dat.....

Maar vandaag !!! Ik kom op stal haal en uit zijn stal en toen zag ik t al..... Het verkeerde been ging als eerste de stal uit !!! Knipoog

Ja, met het verkeerde been uit bed gestapt !!!! Onuitstaanbaar was ie al met vlechten......... (een echte Clown uithangen !!)

Met losrijden giga lopen klieren en meneer wist plotsklaps niet meer hoe hij nou ookal weer moest galloperen..... In de ring dus ook niet..... Zucht............. Scheve mond

Vorige weer nummer 1 met 174 punten... en nu....... 11de, van de 12 !!!

Mijn proef was zeker geen wintspunt waard, maar 141 vond ik wel echt wat overdreven..... De jury had op sommige punten roerend gelijk, maar op andere........ Boos!

Hij jureerde zo ie zo heel laag....... de eerste 3 met een krappe winstpunt en de rest allemaal niets..... Dus ja........ Beetje demotiverend voor een B proefje....

Toch was ik niet helemaal ontevreden hoor....... De bak was behoorlijk eng !!!! En hij liep gelukkig overal langs zonder enig probleem..... Later 3 cominaties in het L staan te bekijken en die kregen alle 3 de paarden niet langs de witte hekjes, bloemen, reklameborden enz enz.....

Dus al met al niets te klagen... En we zijn weer een ervaring rijker he.... (maar was wel pissig op zijn tijdelijk geheugenverlies !!!! Eikel !! Schijnheilig )

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 18:48

De bak was eng??? Dat zit bij iedereen tussen de oren!!!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 19:16

Ik was niet bang hoor.... Tychon trouwens ook niet, maar ik heb toch wel een aantal paarden kruipend door de bak zien gaan.........

Of dat dan aan de ruiter ligt.............

Maar goed ik zal het anders zeggen..... Er was VEEEEL te zien !!!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:03

Slechts twaalf deelnemers in de B?
Bij ons heb je per klasse zo'n dertig deelnemers.

Het blijft toch een sport met levende wezens en de ene dag gaat het nou eenmaal beter dan de andere dag.
Volgende keer zal het wel weer beter gaan.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 20:17

Ja dat was een beetje een tegenvaller 12 deelnemers... Uitvallers en weinig inschrijvingen........

Ohg ja..... volgende keer beter !!! Dit was de 4de wedstrijd........ Ik ben al blij dat ie zich in de kijkerige ring goed gedroeg !!!!

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:17

Er waren 4 B ringen, de ene zat voller dan de andere.
Ik heb daar ook gereden, de bak was idd erg kijkerig, maar ik vond het wel allemaal super geregeld.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:22

Ach ja zo ben je weer wat ervaringen rijker he Knipoog

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 11:01

MissSisa schreef:
De bak was eng??? Dat zit bij iedereen tussen de oren!!!

En waar basseer je dat nu weer op??? Verward Schijnheilig

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 12:17

Was zeker een goed georganiserde wedstrijd !!!! OK dan!

Ik hoop alleen dat ie in het vervolg geen geheugen velies meer krijgt Haha!

Goed oeffenen !!!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:17

Je hebt goede en slechte momenten, en omdat je vorige keer 1e was kan deze keer geen kwaad. Knipoog

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 17:38

Hihihi, nee het is ook echt niet erg !!!! Je bent tenslotte met z'n tweetjes en het gaat niet altijd even goed !!!

Natuurlijk is het wel kicken als je iedere keer 1 rijdt, maar dat kan je niet verwachten van een dier dat in totaal pas 4,5 maandjes gereden is...... Mijn motto voor dit winterseizoen was ook 'eens rond kijken en ons even weer laten wennen aan de wedstrijden..... Dat je dan een keer 1stre rijdt is wel super leuk.......

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 20:11

Oh ja, tijdelijk geheugenverlies. Ik weet er alles van. Haha! Ik noem het 'Amnesia temporalis.' Klinkt heel interessant i.c.m. tegenvallende wedstrijdresultaten: "We hadden 143 punten maar ja, wat wil je als je paard last heeft van Amnesia temporalis." Tong uitsteken