Maar vandaag !!! Ik kom op stal haal en uit zijn stal en toen zag ik t al..... Het verkeerde been ging als eerste de stal uit !!!

Ja, met het verkeerde been uit bed gestapt !!!! Onuitstaanbaar was ie al met vlechten......... (een echte

Met losrijden giga lopen klieren en meneer wist plotsklaps niet meer hoe hij nou ookal weer moest galloperen..... In de ring dus ook niet..... Zucht.............

Vorige weer nummer 1 met 174 punten... en nu....... 11de, van de 12 !!!
Mijn proef was zeker geen wintspunt waard, maar 141 vond ik wel echt wat overdreven..... De jury had op sommige punten roerend gelijk, maar op andere........

Hij jureerde zo ie zo heel laag....... de eerste 3 met een krappe winstpunt en de rest allemaal niets..... Dus ja........ Beetje demotiverend voor een B proefje....
Toch was ik niet helemaal ontevreden hoor....... De bak was behoorlijk eng !!!! En hij liep gelukkig overal langs zonder enig probleem..... Later 3 cominaties in het L staan te bekijken en die kregen alle 3 de paarden niet langs de witte hekjes, bloemen, reklameborden enz enz.....
Dus al met al niets te klagen... En we zijn weer een ervaring rijker he.... (maar was wel pissig op zijn tijdelijk geheugenverlies !!!! Eikel !!