Witte hekjes .....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Puera

Witte hekjes .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 12:47

Ik had gisteravond wedstrijd in Harich (frl), dressuur. Ik had me eigenlijk voor zaterdag opgegeven maar ik was op vrijdagavond geplaatst. Eén bijkomend voordeel daarvan: was één na laatste in de L1 dus het zou niet al te laat worden.
Ze hebben daar twee binnenbakken (een grote van ongeveer 60 x 30 en een kleinere van 20 x 40) dus gelukkig hoefden we niet in het slechte weer in te rijden. Ik had verwacht dat we in de grote bak moest inrijden en de proef zelf in de kleine bak moest rijden. Dat was dus niet het geval.
Toen ik de manege betrad, stonden ze me daar tegemoet te blinken: prachtige witte hekjes... die dienden als afzetting van de baan.
Nou verwachtte ik al niet heel veel van de wedstrijd omdat mijn paardje een lichte blessure had gehad en ik weinig had kunnen trainen. Toen ik de baan betrad, was het hek van de dam. Mevrouw ziet de hekjes, blaast zich helemaal op (je hebt geen idee hoe groot een paard van 1.60 dan kan worden) en hopst al ronkend met mij door de baan.
Tussen de uitspattingen door kon ik haar nog redelijk rondsturen met als resultaat: 149 punten. Viel me 100% mee ook.
Tja, uit zo'n wedstrijd kun je één lering trekken: We zijn nog niet aan de Z toe... Haha!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:40

haha jah hekjes kunnen heel eng zijn!!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:56

ach, toen mn welshje voor het eerst buiten reed (ook met hekjes) brak hij gewoon zelf de bak af!
sommige paarden, altijd wat Tong uitsteken

Marinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 15:41

Ook paarden die WEL Z zijn kunnen heet worden van de hekjes hoor, SGW paarden bijvoorbeeld... (ik spreek uit ervaring tot mijn spijt (

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:47

Marinx schreef:
Ook paarden die WEL Z zijn kunnen heet worden van de hekjes hoor, SGW paarden bijvoorbeeld... (ik spreek uit ervaring tot mijn spijt (

Daar heeft de mijne gelukkig geen last van. Komt misschien omdat hij is ingereden door een dressuurmiep, die zelf altijd witte hekjes in haar buitnenbak had staan. Hij kent het verschil donders goed. Lachen

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:54

ja dat ken ik ook alleen is die van mij er niet bang voor, maar wil hij er graag overheen springen. Heeft ie dus op me eerste wedstrijd gedaan.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:56

Die van mij schrikt ehhm van veel dingen maar die hekjes vind hij niet eng *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:32

Hekjes }> LEVENSGEVAARLIJK.
Toch niet slecht gedaan, volgende keer gewoon weer beter.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:47

die van mij ook, heb al heel veel zin in t weekend, heb wedstrijd en t schijnt dat de bak totaal is afgezet met witte hekjes inclusief bloembakken en alles :S dus k zei al, als k niet uitgebeld word ben k blij!( k heb n jonge pony die ALLES eng vind!)

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:04

Kom op niet zo negatief. Gewoon rijden. In welke klasse moet je??? En waar??? Je moet vast selectie!!!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:15

He...Matty Haha!. Ik was zaterdag in Harich, vond de hekjes wel chique eigenlijk Haha!. Er waren gewoon paarden die schrokken van elk boompje wat in de bak stond Haha!...mietjes Haha!

depje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:25

die van mij vind hekjes ook supper eng ,ik krijg hem dan ook erg moeilijk op de hoefslag Verward ,ik ben daar dan al erg druk mee.maarja ze zeggen oeffenen baart kunst Tong uitsteken

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:10

k rij liever tussen hekjes...met normale bakken kleeft ie wel s wat aan de kant..en vind het wel leuk altijd Haha!..haha

depje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 17:21

dar is waar maar hij,blijft het in het begin van de proef altijd een beetje spannend vinden Knipoog ook al is hij al 10jaar en l1 Bloos!