orionneke schreef:Wat denk je dat het aan tijd kost om startlijsten te maken en dergelijke en zeker met mensen die 2 paarden starten?
Mensen met 2 paarden zijn nog niet het grootste probleem, daar zet ik gewoon een stuk of 10 tussen. De rest zet ik er min of meer willekeurig tussen, rekening houdend met de "verzoekschriften" die bij de coupons zitten.
De problemen bij het maken van startlijsten liggen meer bij de pony-combinaties. Daar komt het vaak voor dat ze zowel dressuur rijden als springen en bovendien moet er vaak nog iemand anders op de pony rijden, terwijl ze zelf ook nog op een andere pony gaan.
Als je met dit systeem bijvoorbeeld van te voren de M1-C plant op het moment van het parcourslopen van het L-springen, maak je het bij voorbaat onmogelijk om mee te doen voor iemand die met beide rubrieken mee wil doen. De exacte planning voor de pony's maak ik pas als het grootste deel van de inschrijvingen binnen is. Eerder weet je niet welke rubrieken je tegelijk kunt laten verrijden.
Inschrijven via internet vind ik prima, maar dus niet op deze manier. Afgezien van het feit dat ik € 200,- hiervoor veel te duur vind.