Moet vanavond FNRS F5a proefje rijden!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ZwarteKa

Moet vanavond FNRS F5a proefje rijden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 11:08

Ik moet vanavond FNRS F5a proefje rijden en heb slechts 1x op de manege kunnen oefenen (wist gister pas dat ik mee zou doen). Wie heeft de tekst van dat proefje voor mij zodat ik vanmiddag nog even kan oefenen? Stuur aub even een pb'tje! Thanks! OK dan!
groetjes, Marlet

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:45

ik heb hem als het goed is wel ergens.. maar dan moet ik even zoeken.
mijn zusje en ik reden ook altijd f proefjes voor we een eigen pony kregen..

ZwarteKa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 13:32

O, nou het zou mooi zijn als je hem kon vinden, dan ben ik echt blij! Ik heb al járen geen wedstrijden meer gereden (heb er een hekel aan) maar nu heeft iemand me overgehaald, vandaar.

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:16

Heb je ge pbt! Haha! veel succes nom met de wedstrijd!

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:18

Ik zal hem ook wel even scannen dan is het mss overzichtelijker! Knipoog

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:22

Afbeelding

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:18

Hee wat toevallig ik moet zondag precies dezelfde proef rijden! Ik vind nu met oefenen punt 17,18,19 en 7 het lastigst. Mijn paardje valt dan steeds weer helemaal uit elkaar. Frustrerend! Heel veel succes vanavond!! Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:53

Heel veel succes Lachen

ZwarteKa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 11:17

Hallo allemaal,
Nou, ik zal even vertellen hoe het gisteravond is gegaan; ik had me ingeschreven op een nogal nerveuze en erg stijve merrie. Een lieverd, maar geen dressuurpaard en 't ging mij eerlijk gezegd alleen om de gezellligheid en de ervaring want ik ben niet zo'n wedstrijdmens. Maar ik moet zeggen dat ze 't voortreffelijk deed; ze sprong alleen niet aan in de rechter galop maar dat wist ik van te voren: in de les is het ook zeldzaam dat ze wél goed aanspringt. Verder was ze super ontspannen (bijna 3 kwartier ontspannend geborsteld en 'getut' voor het rijden) en ging het voor mijn gevoel best lekker. Ik was supertrots op het paard! Vooral toen later bleek dat we 5e waren geworden! Ik vond 't zo leuk, wie weet doe ik een volgende keer ook weer mee! Haha!
Groetjes!

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:19

Zo, goed hee! gefeliciteerd! Mijn paardje is ook zon zenuwpees dus ik hoop maar dat t bij mij morgen netzo goed gaat als bij jou!

Worst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 17:17

Gefeliciteerd! Haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 17:20

gefeliciteerd Haha! ik ga 19 dec. F4 beginnen Haha!

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:05

Kun je die boekjes zelf ook kopen? Bij mijn manege gaan ze straks ook met zulke proefjes beginnen en hebben ze natuurlijk ook wel zo'n boekje liggen. Maar het lijkt mij ook wel handig (en leuk!) om zelf zo'n boekje te hebben. Kun je die ergens via internet bestellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:08

Leuk hoor!
Ik ga binnenkort (12 december) ook met de F-proefjes beginnen! (gewoon bij F1 maarja Bloos )

GiBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:53

enny schreef:
Kun je die boekjes zelf ook kopen? Bij mijn manege gaan ze straks ook met zulke proefjes beginnen en hebben ze natuurlijk ook wel zo'n boekje liggen. Maar het lijkt mij ook wel handig (en leuk!) om zelf zo'n boekje te hebben. Kun je die ergens via internet bestellen?

Kun je die niet gewoon bij julie manege kopen, of anders kun je de FNRS misschien bellen om te vragen waar ze die boekjes verkopen?

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:39

GiBo schreef:
Kun je die niet gewoon bij julie manege kopen, of anders kun je de FNRS misschien bellen om te vragen waar ze die boekjes verkopen?

Ik heb net even gekeken op de site van de FNRS en daar stond bij ruiterpaspoort:

Pagina 35: Het FNRS leerboek

• Het FNRS leerboek, het handboek voor iedere serieuze ruiter!
• In dit handboek staat een uitgebreid naslagwerk (deel A), de leerstoffen voor de FNRS-manegewedstrijden dressuur, caprilli, klassiek parcours en western. Ook de leerstof voor de Certificaten Buiten Rijden 1, 2 en 3 en alle te rijden proeven voor de FNRS-manegewedstrijden

Ik wacht wel even af tot ik mijn paspoort heb, blijkbaar staan alle proeven daar ook gewoon in en anders bel/mail ik wel even naar de FNRS.