Appaloosa dag, Wie wil er mee (+ centje verdienen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Appaloosa dag, Wie wil er mee (+ centje verdienen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:06

Hey iedereen,

Op zaterdag 20 november is er een appaloosa sportdag in Bunschoten.

Ik ben door de organisatie uitgenodigd om die dag te komen fotograferen. De dag zal aanvangen om 9.00 in Bunschoten en om 17.30 begint de laatste rubriek (springen).

Hiervoor ben ik op zoek naar iemand die het leuk vind om een dagje mee te helpen én die beschikt over vervoer.

Helaas ben ik zelf nog afhankelijk van openbaar vervoer en het is niet "handig" om alle spullen eerst op de fiets en vervolgens in de trein mee te nemen. Naast het vervoer probleem zal ik het daar zelf ook erg druk hebben met fotograferen, waardoor ik hulp zoek met het verkopen van de foto's in een klein "standje".

Woon je dus in de omgeving van Eindhoven en beschik je over eigen vervoer, én heb je zin in een gezellig dagje met gestippelde paarden?

Mail me dan even of pb me hier!

Behalve je onkosten vergoeding is er nog een vergoeding bespreekbaar.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:19

Godsamme Boos! Had echt graag mee willen gaan! Maar we hebben zelf een wedstrijd op stal Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 12:34

hihi, 't is iedere keer weer raak he?
Ik kon het er helaas niet eerder opzetten, degene die mee zou gaan heeft op die dag ook een wedstrijd en moest dus afbellen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 15:35

He dat is leuk...

Helaas ben ik denk ik niet oud genoeg en ik ben ook afhankelijk van het openbaar vervoer helaas..

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 15:41

Hypofocus schreef:
hihi, 't is iedere keer weer raak he?
Ik kon het er helaas niet eerder opzetten, degene die mee zou gaan heeft op die dag ook een wedstrijd en moest dus afbellen.

ja idd Boos!

ga je ook naar de hengstenkeuring? Want dan ga ik zeker te weten wel *LOL*

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:12

Kom op, het wordt een hele gezellige dag met spikkels van klein naar groot, B tm Z dressuur en ook springen. Helaas kom ik vanuit het noorden en is het te ver om, maar er moeten hier toch genoeg paardenliefhebbers zitten die van kijken en praten erover geen genoeg kunnen krijgen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:34

Ow dat is geen probleem DF, was echt graag meegegaan, maar ja kan thuis echt niet weg..

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:53

Nee, van jou en Maaike weet ik dat jullie echt niet kunnen. Maar er moeten hier toch veel meer paardenliefhebbers zijn.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:41

hier op bokt doen mee aan dat wedstrijd zijn namen op bokt is roxy20 en serenta Knipoog

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:40

tja vanuit het hoge noorden is dat (on) mogelijk.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:48

Ik dacht, hm, 20 november, eens in mijn agenda kijken wanneer dat is... Morgen! Oeps, oke... ehm... Heb je al iemand? Zo niet, dan kunnen we er effe over praten hoe het zit vooral met onkosten vergoeding en met hoever het rijden is... Waar ligt Bunschoten in hemelsnaam Verward

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 00:46

Th0mas schreef:
hier op bokt doen mee aan dat wedstrijd zijn namen op bokt is roxy20 en serenta Knipoog

Ja en die rijden dus met mij mee. Maar we komen niet bepaald in de buurt van Eindhoven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 08:22

Ik heb Daniëlle gelukkig bereid gevonden om mee te gaan!