reddytobias schreef:tja dat maakt niet heel veel uit!! ik zie dat je 15 bent..als je al veel op paarden rijd, zou ik zeggen, ga lekker bij de paarden rijden
maar een ponytijd is ook altijd erg leuk en gezellig! mooi een beetje dollen enz(alhoewel je dat zowat nergens meer ziet!)
ik heb zelfs als 18 jarige mijn Epony bij de paarden uitgebracht!het kan allemaal...!!
Jah jah
Ik heb geen andere keuze dan bij paarden te starten, in België is het zo dat je vanaf je 15e bij de paarden moet starten. En hier heb ik nog nooit een pony tussen de paarden gezien. Hier valt E-pony wel onder paard, maar zoveel maakt dat niet uit, voor mij toch niet.
Ik heb wel al voor de lol bij de manege waar ik leerde rijden met mijn leerpony Leya debutanten springwedstrijden meegedaan.
Was echt super! Maar ik ga nu terwijl ik train (nieuw jong paard) vaak groomen, mag binnenkort zelf gromen in de nekkerhallen voor de kerstjumping.
Nouja, ik heb het allemaal wel goed gepland.
Maar ik vroeg me af of bij pony's starten eigenlijk belangerijk was, en ook gewoon uit nieuwsgierigheid wat jullie ervan vinden.