Gister onze 3de wedstrijd gereden.... Niet echt een denderende foto, maar goed... Voor t idee.....
Ik was super tevrede over de proef... Ik kwam namelijk binnen om los te rijden en toen was er nog 1 combinatie voor mij dus ja losrijden ?!?!?
Maar snel even wat draven en protesteren bij de ringmeester om tijd te winnen maar t mocht niet baten, ik moest de ring in, ½ uur eerder als de planning was....... Tsja een voor zo'n jong ding voor de 3de keer van huis weg is heb je toch even wat tijd nodig om em lekker en op zijn gemak te laten lopen...
Maar goed hij gedroeg zich keurig in de ring en ik kon alles uitvoeren.... Niet denderend, maar goed we deden toch alles.... Ik was dus al lang tevrede.....
Bij de prijs uitreiking begonnen ze met de 6de plaats met 166 punten, dus ik dacht, nou dan moet er zeker wel een winstpuntje in zitten........ Dus toen kwamen ze bij de eerste plaats en ik hoorde mijn naam !!!!
HUH !?!?!??!?!?!!??

174 PUNTEN !!!!!!!!!
Dus ff trots zijn mag wel !!!!! ECHT WAAR MENSEN IK HEB ZO'N LEKKER DIER HE !!!!!

Ook wel stoer, een man kwam me na de proef vragen of het paard niet te koop was.......... hihihih NO WAY !!!!! Na de prijsuitreiking kwam ie nog een keer naar me toe, of ik het zeker wist, hij was echt serieus onder de indruk......
Nou dan heb ik het als ontwetend particuliertje in de fok dus best aardig gedaan......
Ik ben echt verlieft op mijn paard !!! (ik kan me nu helemaal inleven in wat Anky zei) Het is een droom om op dit paard te mogen rijden, en dat ik ook zo bij mijn Tychonneke !!!
(zei ze trots na het rijden van haar 3de B proef !!!! HAHAHAHAAHHA LOL