eerste indoor wedstrijd met succes!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna

eerste indoor wedstrijd met succes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 13:53

Zo mijn aller eerste indoor wedstrijd gehad met Tamor en dat was allemaal wel erg spannend!
Op dit moment barst Tamor van de enrgie en staat hij nog wel eens op ontploffen...waarschijnlijk komt hij langzaam aan in de puberteit en begint hij een beetje te puberen en uit te proberen.

Het losrijden werd niks, na twintig minuten stappen en hem gerust te laten stellen had ik maar besloten om hem toch maar eerst eens lekker te longeren zodat hij even goed zijn ei kwijt kon....want de PAVO stond nog vers in mijn geheugen gegrift.

Na 10 minuten aan één stuk door gegaloppeerd te hebben begon hij eindelijk een beetje moe te worden en ik kon ik de ring in.

Tamor was nog wel erg kijkerig tijdens de eerste proef, de kantine met bewegende mensen er in bij de bak en natuurlijk de spiegels die erg interessant waren.
Maar gelukkig bleef hij relaxt,

Mijn tweede proef daar deed ik het voor. Heerlijk geconcentreerd aan het werk en het ging allemaal naar mijn zin.

De prijsuitreiking was helemaal naar tevredenheid. Voor de eerste proef had ik 158 ¨punten goed voor een 3e plaats en bij de tweede proef had ik 166 punten wat goed was voor een 2e plaats!!!!

Een succesvol dagje dus, nu nog 1 puntje en we zijn L...gaat allemaal wel erg hard zo!!!!

groetjes, Primadonna

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 13:56

super joh! Gefeliciteerd hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:22

gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen.
Op naar de L.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:41

Super gedaan, ik heb alleen maar een paar stukjes van je proeven gezien, maar het zag er netjes uit. Gaaf paard hoor, hij is wel groot zeg Haha!

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:12

gefeli!

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:12

jaaaaaaaaaa

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 14:53

Thanx voor de felicitaties!!!!

Ja, hij is zeker groot Manon we hadden hem met het voorjaar op 1.75 gemeten....maar volgens mij is hij van de zomer toch weer aardig gegroeid!
Nog bedankt trouwens voor het regelen dat je mijn oude bijrijdster voor liet gaan...hij was aardig door het dollen heen Scheve mond

Idd nog eentje en op naar de L...ga hem denk ik ook meteen in de L starten...zit toch meestal hoog in de punten en prijzen als het mee zit dus waarom ook niet! Knipoog
we gaan het gewoon proberen!!!!

primadonna

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:57

PrimaDonna schreef:
Thanx voor de felicitaties!!!!

Ja, hij is zeker groot Manon we hadden hem met het voorjaar op 1.75 gemeten....maar volgens mij is hij van de zomer toch weer aardig gegroeid!
Nog bedankt trouwens voor het regelen dat je mijn oude bijrijdster voor liet gaan...hij was aardig door het dollen heen Scheve mond

Aha was dat je oude bijrijdster Haha! , ze zei al: Ik gun het Annelies wel. Dus ik had al zoiets van naja, die zullen elkaar wel kennen Haha!