Als eerst moest ik met Celvin starten. Het losrijden was in de buitenbak, groot feest voor Celvin die er 3x van tussen wilde gaan. Gelukkig was ik voorbereid en bleef het bij een paar rare sprongetjes

De 1e proef vond ik redelijk gaan ik was er niet echt tevreden over. Hij liep weer iets te veel over zijn tempo en ging af en toe iets te diep. De 2e proef ging voor mijn gevoel iets rustiger dus ook iets netter. Ik kreeg van de jury 2x een derde plaats met 163 en 164 punten.
Toen moest Zorro laten zien wat hij allemaal kan. Losrijden ging eigenlijk heel goed. Hij was lekker wakker en goed aan het been. In de eerste proef moest hij vanaf het beging eigenlijk al mesten dus hij liep wat terughoudend. Tijdens de stap kon zijn staart omhoog en was hij het kwijt

Daarna ging hij een stuk beter lopen. De tweede proef had ik hem vanaf het begin goed scherp dus deze proef zag er een stukje beter uit en voelde ook beter. De jury gaf ons in de 1e proef een 2e plaats met 163 punten en in de 2e proef een 1e plaats met 167 punten, met als commentaar: "Technisch loopt de pony zeer goed, hij moet alleen iets groter zijn"...