vandaag wedstrijd gehad, moest om half 11 en 10 voor 11 starten, kwamen ze me even vertellen dat het in zou lopen, en of ik toch maar even haast wilde maken... uh nou oke dan, was toch zowat klaar
normaal schiet in dan meteen in de stress, maar viel heel erg mee deze keer
toen er maar op gaan zitten, op het begin ff flink warm laten lopen, was wel ff nodig
toen maar eens wat oefeningen gedaan, en weer even gestapt, want voelde dat ze weer wat moe aan het worden was, want ondertussen liep het toch nog uit, inplaats van in, maar ok maakt ook allemaal niet uit
Nou toen maar de ring in, mijn super de super supporter vonneke ging me voorlezen, nog bedankt he
:D zowizo ging 1 wijken naar de poedersuiker, maar ok is maar 1 onderdeel, ook ging ze bij het laatste gedeelte galop niet op de letter naar draf, dus dat was wel minder...
Nou toen weer ff 1 proef laten stappen, en moest ik daarna meteen weer, dus weer opgepakt, zweep erbij
~~}> en knallen met die knol 
2e proef ging voor mijn gevoel iets beter, maar ja dat kan vaak helemaaaaaal fout zijn, zoals vandaag dus weer
dus daar moet ik niet meer van op aan gaan, het wijken naar rechts ging nu wel beter, alleen de inzet was weer poedersuiker, want ik gaf haar al vast een tikje met de zweep, zodat ze me niet kon verrassen, wat doet zij, die geeft er een bok achter na, nou ja weer een onderdeel verkut
verder ging het wel netjes, misschien wat slordig..Toen de prijsuitrijking, beide proeven eerste met 172 (stond dik los van de 2e, die had 158) en 163 punten, jury zei nog dat ze de eerste proef veel beter vond...
jaaa weer fout gedacht dus, moet toch maar niet zoveel denken 
Dit was overigens de klasse L2, en heb nu al weer 8 winspunten met mijn 4 jarige

Daarna ben ik nog met vonneke naar haar crack gegaan, had ze die even gereden, en times is goed aan het groeien, en zag er goed uit, al vond vonneke dat vandaag niet echt

heb helaas geen foto's, want had geen digi.... maar als het goed is komt iefke voortzo weer foto's maken
hoop ik
Hoop dat het er deze winter eens van komt, anders train ik hem thuis helemaal door tot het M en laat ik iemand die 2 keer Z is geweest er even een puntje mee halen in het M, ga ik daar zelf weer verder
Goed hoor! En inderdaad, we spreken snel wat af... deze week?