Ik had wedstrijd in Rucphen, moest al om alf 10, dus om half 8 al vertrokken. Daar aangekomen gezadeld en losgereden, buitenbak was kapot en dus ontzettend nat, heb er wel even losgereden maar was bijna niet te doen. Dus toen binnen gaan losrijden, in een bakje van nog geen 15 x20. Toen er nog 1 ruiter voor was, mocht ik achter de wedstrijdbak vast rondstappen.
In mijn eerste proef was ze linksom bang voor de kantine (er zat een winkeltje in de kantine en er hing precies een jaar voor het raam) waardoor we ook ontzettend snel een extra volte hadden in galop. Deze proef ging dus helemaal niet lekker, erg gespannen en totaal niet aan het been. Na mijn proef mocht de andere weer (waren maar met z'n 2-en) en kon ik achter weer even stappen.
Zodra ik weer de ring inmocht ben ik meteen linksom naar de kangtine gereden en heb haar daar even stilgezet om te laten kijken. Nu was er niks aan de hand, en ook in de proeg vond ze het niet meer eng. De proef zelf was niet zo goed, slecht voor mijn been en hele stukken te diep.
Toen was het lang wachten op de uitslag. De eerste proef was ik 1ste met 153 pt (155-2)

Iemand nog extra tips voor de m2?