m2 startgerechtig!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

m2 startgerechtig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 13:52

Na vandaag weer wedstrijd gehad te hebben, ben ik M2 startgerechtig!!

Ik had wedstrijd in Rucphen, moest al om alf 10, dus om half 8 al vertrokken. Daar aangekomen gezadeld en losgereden, buitenbak was kapot en dus ontzettend nat, heb er wel even losgereden maar was bijna niet te doen. Dus toen binnen gaan losrijden, in een bakje van nog geen 15 x20. Toen er nog 1 ruiter voor was, mocht ik achter de wedstrijdbak vast rondstappen.
In mijn eerste proef was ze linksom bang voor de kantine (er zat een winkeltje in de kantine en er hing precies een jaar voor het raam) waardoor we ook ontzettend snel een extra volte hadden in galop. Deze proef ging dus helemaal niet lekker, erg gespannen en totaal niet aan het been. Na mijn proef mocht de andere weer (waren maar met z'n 2-en) en kon ik achter weer even stappen.
Zodra ik weer de ring inmocht ben ik meteen linksom naar de kangtine gereden en heb haar daar even stilgezet om te laten kijken. Nu was er niks aan de hand, en ook in de proeg vond ze het niet meer eng. De proef zelf was niet zo goed, slecht voor mijn been en hele stukken te diep.
Toen was het lang wachten op de uitslag. De eerste proef was ik 1ste met 153 pt (155-2) Verward en bij de tweede proef 2de met 157 punten. Heb nu dus 10 wp, nog 1 wedstrijd en daarna ga ik naar de M2!

Iemand nog extra tips voor de m2?

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 14:00

Super zeg! Gefeliciteerd!

Gauw je onderschrift veranderen Tong uitsteken

Tip voor de M2-> Overgangen markeren. En gewoon rijden Tong uitsteken

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 14:09

Gefeliciteerd!!!

Rachke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 14:37

Proficiat!!! Goed gedaan!!
De overgang van M1 naar M2 lijkt niet zo groot maar dat is ie wel, dus oefn je proef en/of stukken eruit regelmatig thuis, anders weet je op concours niet wat je gebeurt Knipoog Dusss veel oefenen en veel suc-6!!!!! OK dan!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 14:48

goed gedaan, idd nog even je onderschrift veranderen!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:45

Gefeliciteerd, ik hoop volgende week mn laatste puntje voor t m2 te hebben

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:49

Gefeliciteerd!! Jammer van de eerste proef, soms kunnen paarden echt raar reageren op dingen. Gelukkig hoefde je maar 1 puntje.....veel succes in de M2. Ik hoop er ooit te komen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:34

Dank jullie wel. Ga idd mijn onderschrift maar snel veranderen.

Was idd erg jammer van de eerste proef, maar ze is pas 5 jaar en pas een jaartje zadelmak en dus nog niet zoveel gewend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:19

Gefeliciteerd.
Alvast veel succes in de M2.