Vandaag 2e, op naar de kringfinale!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

obelixje

Vandaag 2e, op naar de kringfinale!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 20:27

Vanmiddag heb ik mijn laatste 'gewone' selectie gehad met Obelix. Hij liep met losrijden heel fijn, maar we moesten iets langer wachten dan ik had gedacht, dus hij was in de proef een beetje moe. Maar toch bleef ie redelijk lopen en heb ik hem lekker door kunnen rijden. Het leuke van vandaag was, dat ik vorige week een introductiecursus mentale training heb gedaan op stal de Roosenheuvel. Superinteressant en vooral heel leerzaam want ik heb er tijdens het rijden van mijn proef echt wat aan gehad!!!

Ik stond uiteindelijk 2e met 170 punten! Natuurlijk ben ik weer superblij met dit resultaat en het betekent meteen dat we zeker nog kans maken om kampioen te worden. Ik zeg niet dat dit meteen zo zal zijn, want er moet nog een wedstrijd gereden worden. Dat is de kringfinale op 18 december en die zal dus beslissend zijn. Ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen *LOL*

Maar ben nu natuurlijk al supertevreden met m'n paard *LOL* Lovers Hij doet zo hard z'n best voor me! geweldig gewoon!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:46

Goed zeg!
Heel veel succes bij de kringfinale!!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:54

Wow netjes joh!
Ik had helemaal geen tijd meer om te duimen voor je vanmiddag. We hebben Laiser namelijk vanmiddag geschoren Lachen
Maarre echt super van jullie!
Die winstpunten lopen ook aardig op zo

Succes bij de kringfinale

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 21:22

dank je mickey en LIL!
het wordt nog erg spannend tijdens de finale, al ga ik er niet vanuit dat ik kampioen zal worden. Kzou het wel tof vinden om afgevaardigd te worden... maar we wachten af