Wie is der dit weekend naar balkbrug geweest op concour
Uitslag is welkom
Fun_Fun
Geplaatst: 14-11-04 17:08
um, Indoor Meppel is deze hele week ook. Ik had niks gehoord van "Balkbrug"Indoor Meppel was heftig fanatiek deze week, dus ik denk dat het grooste gedeelte naar Meppel is geweest!!
happyjoyce
Geplaatst: 14-11-04 17:30
Ik ben gisteren naar Balkbrug geweest. L2 dressuur met een D pony. Ik had 158 punten.
Fun_Fun
Geplaatst: 14-11-04 17:32
Eeee Joyce.!!!!
Maar Indoor meppel was springen!!
Snipsnap
Geplaatst: 14-11-04 22:33
nou ik ben ook naar balkbrug geweest en ben ik heel kwaad geweest. de draf ging bij mij matig maar de galop ging echt super goed. ze had al een heel tijdje niet meer zo goed gegalopeerd. de oefeningen gingen ook goed. nu zei mijn moeder van nou je was wel 1 van de beste meisje waar ik tegen moest rijden die zeiden dat ook. nu kwam ik in de kantine had ik 136 punten was gewoon laatste en ik heb van andere de proef gezien en die waren echt barre slecht verkeerd aanspringen in galop enzo. allemaal van dat soort dingen terwijl ik geen fouten had. en hun hadden gewoon meer punten als mij. maar jah ik wou eigenlijk nog naar de jury gaan. maar die was nog bezig. maar jah. het is maar net wat de jury wilzien. maar ik vergeet het snel weer!