Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TeamSpirit schreef:eigen schuld dikke bult
ik vind het echt niet kunnen!
ik vind dat iedereen die hiervoor verantwoordelijk is, eeuwig geschorst moeten worden voor alle wedstrijden
VValar schreef:Jullie vergeten wel het feit dat één ruiter de medaille verspeelt heeft voor zijn héle team. Dat is een behoorlijke domper! Voor het hele team. Ik vind het sneu dat ze hun gouden medaille in moeten leveren, maarja, het is nou eenmaal een teamsport.
Waarom jammer dat Nederland geen medaille heeft? Hadden ze maar beter moeten rijdenJaja het is wel makkelijk gezegd natuurlijk maar dat is nou eenmaal topsport.
Ik vind dat je een persoon niet kan afrekenen wanneer zijn paard postief bevonden wordt op het gebruik van doping. Zoals hier al eerder geoppert is; de ruiter hoeft niet gemeend te hebben zijn paard doping te geven. Ik geloof dat wanneer je op zo'n toernooi uitkomt, je toch behoorlijk stom moet zijn wil je expres je paard doping geven. Misschien een fout. Maar wel een hele domme. Dat zal in de toekomst denk ik niet meer zo vaak voorkomen bij Huize Beerbaum.
Karin schreef:Had het niet iets te maken met medicijnen (zalfjes e.d.) die waren toegediend en waarvan de FEI-arts had verzuimd de boel te noteren?
LolaTFB schreef:Naar mijn mening heeft Ludger helemaal geen doping nodig om goed te presteren. Die man is ook zonder doping een topruiter.
De dopingwet is volgens mij ook zeer streng, je kunt haast niks gebruiken of het valt al onder doping. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook ten zeerste tegen doping, maar als een paard een wondje oid heeft, dan mag je het toch wel behandelen met iets dat goed werkt?