[sgw]Waarom zo kort de tijd voor het springen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

[sgw]Waarom zo kort de tijd voor het springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 17:57

Of ligt dat aan mij Scheve mond in Princenhage reed ik gewoon lekker door in het parcours en toen ik over de finish kwam in het parcours was ik nog maar een halve seconde op tijd!

Op een normaal springconcours rijd ik bijvoorbeeld ook dat tempo en dan heb ik nog genoeg de tijd... het komt er dus eigenlijk op neer dat je geen weigeringen en/of rustig kan rijden in het springparcour op een SGW

Is dit ook echt zo Verward of ben ik verschrikkelijk dom!??

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 17:59

Heb ik nog nooit wat van gemerkt Margon?
Als ik een cross springparcour gewoon op rustig tempo rij en we hebben geen weigeringen, kom ik binnen tijd over de finish.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:17

Klopt Margon. Volgens mij hadden ze de afstand van het parcours in Princenhage niet helemaal goed gemeten. Mijn paard is altijd heel erg ruim binnen de tijd binnen. Maar in Princenhage stond er iemand naast mij die vertelde dat er wel heel veel combinaties tijdfouten bij het springen hadden. Dit keer was ie dus ook maar 1,5 seconde binnen de tijd.

Op andere SGW's heb ik hier nog nooit iets van gemerkt. Volgens mij is dat dus gewoon een foutje geweest in Princenhage.

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:27

ik reed met me poonytje altijd gwn aardig op tempo en kwam telkens te laat binnen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 20:27

Scum schreef:
Klopt Margon. Volgens mij hadden ze de afstand van het parcours in Princenhage niet helemaal goed gemeten. Mijn paard is altijd heel erg ruim binnen de tijd binnen. Maar in Princenhage stond er iemand naast mij die vertelde dat er wel heel veel combinaties tijdfouten bij het springen hadden. Dit keer was ie dus ook maar 1,5 seconde binnen de tijd.

Op andere SGW's heb ik hier nog nooit iets van gemerkt. Volgens mij is dat dus gewoon een foutje geweest in Princenhage.

Dus toch want in Diepenheim was ik wel gewoon lekker vlot binnen de tijd! Er werden inderdaad vveel springfouten gemaakt zeg Scheve mond veel weigeringen!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:40

Margon is weer actief! Haha!
Hoe hoger je gaat hij sneller de tijd toch word?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 11:25

RanouK dit gaat over het springen op een SGW!
Maar volgens mij moet je hoe hoger de klasse hoe sneller je moet crossen ja.... per klasse 10 meter per minuut meer of zo !

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 11:55

Iets meer hoor. B pony's weet ik niet (ik denk 400/min), B paarden/L pony's 460/min, daarna 500/min en die daarna weet ik zo even niet uit mijn hoofd. Staat wel ergens in het reglement. Voor het springen wordt de tijd niet aangepast, die blijft voor alle klassen gelijk.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 12:38

B pony's is 450/min! Lachen