voor het eerst sinds 6 maanden weg:4 winstpunten!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

voor het eerst sinds 6 maanden weg:4 winstpunten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 12:39

eindelijk, na ruim een half jaar alleen maar domme pech
(ik met mn fiets over de kop, wat resulteerde in waarschijnlijk een scheurtje in mn knieschijf en nog wat gedoe, mn paard overbelaste knie en toen dat na 3 maanden goed was heeft hij waarschijnlijk vastgelegen en kwam ineens kreupel de stal uit, weer een maand verder voor alles weer ging zoals het moest, en dan het kopschudprobleem van m...)

kon ik dus weer op concours! mn paard is nu 5, maar had tot zaterdag pas 6 wedstrijdjes gelopen, waarvan 2 op ander erf, dus het was wel even afwachten wat hij ging doen. Maargoed, we moesten naar Lisse, laat starten (18.30 en 19.00) en dus in het half donker opzadelen. normaal thuis is hij best zeikerig in het donker als ik m wil stappen aan de hand ofzo, maar daar gedroeg hij zich echt fantastisch. Ook met losrijden was het een engel, niet normaal, dat paard kan thuis best errug fris zijn en ook heeeeel hoog bokken als hij zin heeft, maar niks daarvan! Ik had dus redelijk goede moed toen ik de ring in reed, maar omdat mn pony soms ineens helemaal overstuur kan raken en compleet gaan flippen dan heb ik inmiddels wel geleerd dat je proef pas over is als je bij A de rijbaan verlaat.
Alweer, de vos was echt fantastisch, deed geen stap verkeerd, werd alleen wel stukken een beetje lang en zoekerig (hij is toch nog wel heel groen dan) maar ik was best tevreden zo voor het eerst sinds lange tijd weer!
Na de eerste proef was ie wel echt moe, kreeg m ook bijna niet meer gesloten ofzo, maja, ik was al zo blij dat hij zich netjes gedroeg dat ik het niet zo heel erg vond. 2e proef was ook netjes, ook wel foutjes en doordat hij moe was liep ie redelijk op mn hand te leunen, dus daardoor had ik wel taktfouten, maar alweer, ik was tevreden!

en toen de prijsuitreiking, eerste proef 2e met 170 en 2e proef 1e met 172!! was echt superblij, en heb nu mn punten voor het L (want moest er nog 3) maar voorlopig ga ik nog gewoon even dooroefenen in het B, eerst moet alles nog wat vanzelfsprekender gaan worden voor mn paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 12:41

Gefeliciteerd met je punten en prijzen!! Hopelijk kan je nu weer regelmatig op wedstrijd zonder tegenslagen!

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:30

wow wat goed van je OK dan! en natuurlijk ook goed van je paard en gefeliciteerd nog veel plezier doei doei

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:51

Das weer ff n mooi begin na al die tegenslag! Gefeliciteerd en straks veel succes in t l

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:57

Hey, wat grappig dat je ook op Bokt zit!

Super gereden hoor, ik vond het echt een leuk paard en je reed gewoon erg netjes. OK dan!
Dik verdiend dus die punten Knipoog

Voor het geval je het nog niet door had, ik was die aardige jury Tong uitsteken

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 12:04

nou dank je Lachen

het was wel een super begin weer hoor, geeft weer vertrouwen voor de toekomst zo.

en je bent inderdaad een erg aardige jury, want er waren best dingetjes die veel beter konden (middendraf moet ik ook maar eens gaan oefenen, zit er toch van nature niet helemaal op geloof ik)

(ik bedoel, als er altijd commentaar op jury's is mag er best gezegd worden dat ik nu meer dan tevreden was *LOL*