Reservelijst afmelden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Reservelijst afmelden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 23:33

Ik sta voor 28 november ergens op de reservelijst. Stel nu dat ze een paar dagen van tevoren bellen dat er toch nog plaats is, maar ik kan om eoa reden niet meer, kan ik dat dan gewoon zeggen of had ik dan moeten afmelden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 01:26

Volgens mij kan je dan gewoon zeggen dat je niet kan, en hoef je je officieel niet af te melden. Je kan het natuurlijk gewoon wel doen, vinden ze vast wel prettig, maar dat moet je zelf weten.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 10:05

Je kunt gewoon aangeven dat je niet kan starten of dat je al een andere afspraak hebt. Er zullen er vast wel meerdere op staan en geef je zo je plaats af aan een ander.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 10:25

Ja gewoon eventjes netjes bellen dat is fijn. Ik spreek uit ervaring.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:55

Hou er even rekening mee, dat zodra je op de reservelijst staat je startgeld moet betalen indien je gebeld wordt. Op het moment dat je niet kunt als ze je bellen ben je dan wel je startgeld kwijt.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 17:16

Fitzroy schreef:
Hou er even rekening mee, dat zodra je op de reservelijst staat je startgeld moet betalen indien je gebeld wordt. Op het moment dat je niet kunt als ze je bellen ben je dan wel je startgeld kwijt.

Ok dat was dus precies wat ik wou weten! Thanks!
Maar dan hoef ik me niet aan de termijn van een week te houden? Om af te bellen zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 11:22

Fitzroy schreef:

Huh, is dat zo? Dat wist ik niet.
Goed om te weten, zal voortaan iets voorzichtiger zijn met me op een reservelijst te plaatsen.... Bloos