Joepie! We zijn L startgerechtigd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Joepie! We zijn L startgerechtigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 17:25

Van het weekend me laatste puntjes bij elkaar gereden (wel een beetje rommelig, maar aardige jury Lachen )

Daarmee heb ik dus mijn "2004 goal" bereikt, want het was de bedoeling om de B uit te rijden toen ik met Solon met wedstrijden begon dit jaar.

Voorlopig blijven we nog even in de B (toch nog maar 1 wedstrijd voor het eind van het jaar) en dan hopelijk eind januari voor het echie in de L. Spannend!

(Ik ben bang dat Solon er ook nog wel veel bij moet leren Knipoog )

Ben toch best wel een beetje trots op mijn ventje en vooral dat ik hem toch alles geleerd heb wat hij nu weet Lachen

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 17:34

Gefeliciteerd joh!! Kom je dan ook een keer bij ons in Sloten starten, dan treffen we elkaar al tegenstanders(vanaf januari moet ik bij de paarden)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 17:38

lekker joh!!! waar heb je gestart van het weekend?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 17:41

Wennekers... Heb geen trailer/trekauto nl Lachen Maar we nemen hem in December ook mee naar een oefenparcours in Haarlem Nagelbijten / Gniffelen Kan ik de trotse eigenaar spelen...

Volgens mij vallen die wedstrijden bij jullie over het algemeen in hetzelfde weekend als bij ons Pluutje! (ging jij trouwens niet verhuizen?)

Ennuh, De Ruif op zoek naar een nieuwe directeur?!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:56

manic schreef:

Volgens mij vallen die wedstrijden bij jullie over het algemeen in hetzelfde weekend als bij ons Pluutje! (ging jij trouwens niet verhuizen?)

Ennuh, De Ruif op zoek naar een nieuwe directeur?!

Of ze in hetzelfde weekend vallen weet ik niet(de eerst volgende zijn 21 nov, 12 dec, 23 jan.).

Ik ging inderdaad verhuizen en de ruif is inderdaad opzoek naar een nieuwe directeur, ik PB je wel even.