inspirerend avondje...zucht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzy

inspirerend avondje...zucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 13:37

Gisteravond met me zusje op concours... we hadden uitgerekend dat ze zo rond half 8 zou moeten rijden.
Maar aangezien we al ervaring hebben met de af en toe onberekenbare organisatie daar, besloten om maar zeker op tijd aanwezig te zijn.
Haar paard is van het type 'zenuwpeesje", dus dat zou ze iig rustig kunnen losrijden etc..
We staan daar om 6 uur, schijnt dat ze ruim een uur achterlopen .....een heleboel mensen zich achteraf nog hebben bijgeschreven. zucht, dus wij een drie kwartier in de kantine gezeten, en daarna nog maar eens bij de ring kijken...
En ik moet zeggen het was behoorljk koud aant worden..
Omdat we het een beetje zielig vonden dat haar paard in het donker op de trailer de hele boel bij elkaar was aant hinniken, toch maar op ons dooie gemak opgezadeld en richting bak gelopen...ze had toen nog ruim een uur.
Ik heb uiteindelijk zo.n anderhalf uur langs de kant gestaan, het schoot gewoon niet op. En eindelijk om kwart over 9 (!) mocht ze de ring in. Ik pakte bibberend het proevenboekje om haar voor te lezen, en zodra ze begint te draven, paardje stokkreupel... Scheve mond Kon zelfs niet normaal meer stappen, kramp........ Boos! Nog even gestapt, maar het bleef aanhouden, dus maar weer de ring uit en uitstappen aan de hand (de hele kantine stond onderhand voor het raam te kijken Schijnheilig )
we denken dat ze natuurlijk veel te lang heeft ingereden, of heeft verstapt ofzo....iig de proef konden we vergeten....
Sta je mooi te kijken, bijna 3 en half uur te wachten (met onderhand een knorrende buik) en vervolgens kun je weer vertrekken....

Maar ik heb me toch weer een beetje vermaakt met mensen kijken Haha! Heerlijk om te zien wat voor een mengelmoesje er rondloopt daar.
Voorbeelden zullen wel niet nodig zijn.... Schijnheilig

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 14:11

Wat vervelend zeg, hopelijk is het vandaag wel een stuk beter met het paardje.
Wat rot dat je zo lang moest wachten voordat je zusje moest rijden.
Slecht organisatie, meestal loopt het in en loopt het nooit zolang uit.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 14:27

Lekker irritant ja, denk je leuk een wedstrijd te kunnen rijden, krijg je dit. Dan gaat de lol er snel vanaf!

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 16:08

wat vervelend.. zo lang ingereden en dan heb je helemaal niets..

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:01

Zo egt irritant, ben je zo lang bezig en zo lang aan t wachten kan je nog niks, echt balen

eefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:10

nou dat is balen zeg.. had je nog naar someren kunnen gaan Knipoog

met welke was ze met die van haarzelf of met die haflinger?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:39

Citaat:

dat wilde ik net vragen Knipoog

Maar jeetje wat een baal wedstrijd dan, eerst loopt alles uit, wat opzich al heel vervelend is en dan mag je eindelijk rijden, is de pony niet meer goed. Pff dat zit ook niet mee dan. Hoe ging het vandaag met de pony?

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 18:12

eefke schreef:
nou dat is balen zeg.. had je nog naar someren kunnen gaan Knipoog

Ja zeg Schijnheilig Had ik idd nog naar Someren gekund.

Ze had (na een half jaar geen wedstrijden) haar eigen paard weer eens meegenomen. Flink geoefend, en ze ging super, behalve toen ze het dus moest laten zien Boos!

Maarja, het was iid waarschijnlijk kramp zoals we dachten, want vandaag galopperde ze weer vrolijk door de wei. Lachen

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 11:57

wat vervelend zeg, kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt!