Roermond 7 en 8 november

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pientje4

Roermond 7 en 8 november

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 12:24

Wie is er gestart in Roermond afgelopen weekend? In welke klasse, wat heb je gemaakt en hoe vond je het?

Ik ben zondag in de B gestart. Ben eerste geworden met 169 punten. Had ik niet verwacht had nl. foutje gemaakt (ging doorzitten en mijn braaf paardje d8 dat ie meteen in galop moest, maar moest nog ff wachten), gelukkig hadden ze me afgestraft met slechts een 4......
Ik moest als laatste starten, heb nog eventjes uitgestapt en ben toen als een gek naar de kantine gelopen voor prijsuitreiking, was al geweest Boos! heb ik weer. thihi. Prijsuitreiking was ook wel errug snel!! Maar goed mocht mijn prijs natuurlijk alsnog in ontvangste nemen!

Ik hoor jullie verhalen graag!

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 19:06

Ik ben mee geweest als groom.. Ze moest zondag in de L1 starten. Ging goed, aangezien het paard van te voren nog al gek was.Daarom werd hij voor de wedstrijd nog ff gelongeerd. Ze had 166 punten en was exequo (schrijf ik dat goed?) 7de en viel dus net buiten de prijs. Was een zeer geslaagde dag alleen jammer van die exequo want, ze hadden meer verdient!

Ga, je komend weekend ook weer naar Roermond?
Prijsuitreiking was idd erg snel

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:15

jep ga komende week weer naar Roermond, moest dus afgelopen keer als laatste starten en komende zaterdag als eerste. Beetje afwisseling Lachen
Jammer dat ze buiten de prijzen viel........altijd balen als je er net buiten valt! Gaan jullie komende week ook weer?! Zoja, veel succes alvast en hopelijk deze week wel prijs!!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:17

Weet iemand hoe priscilla smets heeft gereden in het B ????????

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:41

ze zat bij mij in de ring Haha! . Ze had 152 punten de plaats staat er niet bij, maar ze had iig geen prijs De uitslag staat op startlijsten.nl

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:43

aah fijn dank je

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:47

Dyyy schreef:
Ik ben mee geweest als groom.. Ze moest zondag in de L1 starten. Ging goed, aangezien het paard van te voren nog al gek was.Daarom werd hij voor de wedstrijd nog ff gelongeerd. Ze had 166 punten en was exequo (schrijf ik dat goed?) 7de en viel dus net buiten de prijs. Was een zeer geslaagde dag alleen jammer van die exequo want, ze hadden meer verdient!

Ga, je komend weekend ook weer naar Roermond?
Prijsuitreiking was idd erg snel

Zat priscilla smets ook bij jou in de ring met een paard ??

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:55

Priscilla Smets? Heeft zij niet ooit op manege de Grensstreek in Belfeld gereden? In dat geval ken ik haar namelijk, was verbaasd een bekende naam tegen te komen Bloos

sorry even off-topic Schijnheilig

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:48

pientje4 schreef:
jep ga komende week weer naar Roermond, moest dus afgelopen keer als laatste starten en komende zaterdag als eerste. Beetje afwisseling Lachen
Jammer dat ze buiten de prijzen viel........altijd balen als je er net buiten valt! Gaan jullie komende week ook weer?! Zoja, veel succes alvast en hopelijk deze week wel prijs!!

We gaan misschien want, ze staat op zaterdagavond en dan kan ze niet. Als ze naar zondag versplaatst kan worden gaan we wel Knipoog. E ja, hopelijk dan wel prijs Knipoog
Jij ook succes!

Nee, ik heb Priscilla Smets niet gezien!