weer een winstpuntje!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

weer een winstpuntje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 00:35

nou ik zal ff vanaf het begin beginnen, ik had vandaag wedstrijd, om 06:00 uur stond mn wekker, was om 07:05 op stal, m'n paard zag er nog helemaal geweldig uit, had dr de vorige dag gewassen en geknot etc.... en geen vlekje te zien en alle knotjes zaten nog!!!! nog ff hooinet gevuld en opgehangen, en ff gepoetst, om 09:40 gingen we inladen, teminste proberen, de ene keer loopt ze er zo in, de andere keer vertikt ze het, zo ook vanmorgen!!!! na een paar keer bijna in de trailer te staan gaat ze er op een gegeven moment stijgerend uit!!! weer richting stal!!! uiteindelijk, na hulp van onze stal eigenaar, stond ze er dan in, ik beetje overstuur over het geklier van mn paard..... komen we daar(mn oude "stal") , proefjes betaald, en nog ff een borstel er over heen..... opzadelen, jasje aan, en los rijden, j*zus wat een zware k*t bak zeg!!! hadden ze er opnieuw drainage in latten leggen, en alles kurk droog en heel zwaar, een aantal mensen riep al, "ik ga weer naar huis" liep het programma ook nog een half uur in.... moest eerst om 12:00 en 12:30 en was dus om 12:00 al klaar met mn 2e proef!!! nou mn proefjes gingen erg hard, vooral na de galop... daarvoor ging het nog wel, maar ja... ook een aantal nette stukjes.... na mn proefjes paard uitgestapt, afgezadeld en weer in de trailer, en wij naar de prijs uitrijking...... nou geen prijs (had ik ook niet verwacht) en toch nog een winstpuntje!! *LOL* 156 en mn eerste proefje had ik 153... vond het nog niet slecht, thuis loopt mn paard 20x beter, dus als ik dat ooit nog op een wedstrijd bereik!! na de prijsuitrijking, nog ff bij mn paard kijken, heeft ze op de een of andere manier, de paniekhaak van de trailer ketting gesloopt Verward het metaal was verbogen en gebroken.... en niets te zien verder hoe ze dat had gedaan!!!! echt heel raar..... maar ja ik heb weer een WP en nu nog 2 en dan mag ik eindelijk L2!!!! Haha!
XXX Jessy

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:05

gefeliciteerd met je winstpunt! op naar de L2 dus! heb je er nu ook 8?

carow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:08

Heej waar was jou wedstrijd dan ? ik heb ook in een zware bak gereden.
En gefeliciteerd met je winstpuntje *LOL*

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:04

Gefeliciteerd, das egt vervelend als je paard niet wil laden, had mn pony ook zo'n periode is nu gelukkig helemaal over:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:12

Gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:24

Gefeliciteerd met je winstpunt.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:27

ja, ik ben nu L1+8!!! en ik reed in callantsoog, bij Hollands Noorden!!! kreeg daar via via ook te horen dat er een schimmel infectie was onder de paarden daar!!! en de vereniging, noch de directie van de manege heeft hier melding van gemaakt, ik heb een brief naar de KNHS gestuurd, zo hebben veel paarden "gevaar" op basmetting gehad!!! (het is bij mijn oude rijvereniging, waar mn vader per 2005 voorzitter wordt) mn vader wist ook van nix, die schrok zich rot toen ie t van mn moeder hoorde (ouders zijn gescheiden) zecht ie: maar ik heb Lady ook geaaid!! mn moeder; heb je ook andere paarden geaaid?? hij; nee.!!!.. dus geen besmetting bij mijn paard gelukkig!!!

heb 14 november weer wedstrijd in nibbixwoud, dus dan proberen de laatste 2 puntjes te halen!!!xxx

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 17:08

Gefeliciteerd.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 17:09

Hee ik ben sinds vanmiddag ook L1+8 en rij morgen ook mijn hopelijk laatste L1 wedstrijd Haha! Succes hè!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 23:11

ik doe niet mee in nibbixwoud, mn paard is kreupel, waarschijnlijk van de zware los rij bak op 7-11!!!! ben nu met dr aan het stappen, en hoop volgende week wel wedstrijd te kunnen rijden.......... maare veel succes iedereen morgen!!!
xxxx