Vandaag had ik wedstrijd in Oirschot en het was een selectiewedstrijd voor het Z. Ik rijd zelf Z1 met Ramses en de vorige selectiewedstrijd was ik tweede, dus nu moest ik wel weer goed mijn best doen want ik weet dat er 's winters niet zo gek veel combinaties afgevaardigd worden. Het was ook nog eens een aparte wedstrijd want het was Nederland tegen Blegie, dus veel nieuwe/onbekende combinaties en ook geen prijzengeld, maar wel een halster, deken enfin je kent dat wel. Mijn proef ging op zich wel redelijk, ik heb nogal moeite met het drafgedeelte om hem te laten sluiten, maar de stap en de galop haalt dat meestal wel weer omhoog. Tijdens de prijsuitreiking bleek dat ik eerste was met 398. Ik helemaal blij want als ik eerste zou staan zou ik zeker door mogen. Blijkt even later dat alleen de coupon van de Nederlandse jury geldig is voor de selectie en daar stond ik dus tweede. Nu zul je denken dat maakt toch nog niet zo veel uit, maar vandaag waren er twee ringen en in totaal zijn en er nu al drie verschillende combinaties een keer eerste geworden, dus zal ik toch nog goed mijn best moeten doen (of hun juist niet!) de volgende en laatste selectiewedstrijd.
obelixje
Geplaatst: 08-11-04 00:26
ja het blijft altijd tellen en rekenen met die selecties. gewoon goed blijven rijden en afwachten hoeveel er doormogen.
Anoniem
Geplaatst: 08-11-04 16:30
Jammer maar een extra motivatie om het volgende keer NOG beter te doen !! Veel succes
Staan er ook ergens uitslagen?
Suusjeher
Geplaatst: 08-11-04 16:38
Heel goed je best doen de volgende selectie. Hopelijk dat je wel door mag.