Indoor Oosteind met een "ik-ben-lekker-sterk-knol"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

Indoor Oosteind met een "ik-ben-lekker-sterk-knol"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 12:32

Wat vooraf ging: Laiser zorgt er op het moment ook wel voor dat hij zorgt dat hij energie van mij vreet. Eerst zondag een lichte koliek. Om vervolgens de hele week al de stoere dominante macho uit te hangen.

Hij is nu dikke maatjes met een erg jong paard wat naast hem in de wei staat. Laiser wil dan namelijk echt wel even laten zien dat hij echt nog geen oudje is en bokt en rent er dus vrolijk mee op los.
Kortom hij heeft gewoon op het moment wat minder tijd voor mij, hij is nu even druk bezig met paard zijn Haha!

Vrijmiddag had hij weer veel te gulzig gegeten (nieuwe lading hooi, die blijkbaar erg lekker is ) en dus een lichte slokdarmkanaalverstopping. Tja dat was weer dik 15 maanden geleden dus ach waarom niet Rolleyes .
Gelukkig hebben de staleigenaresse en ik het zelf kunnen verhelpen en was hij er binnen een kwartiertje weer vanaf. Maar toch... Daar wordt je niet vrolijk van.

Na deze week hadden we gistermiddag wedstrijd. Schijnheilig

Leuk hoor wedstrijd rijden op een paard die zichzelf erg stoer vind en vooral in de gaten heeft dat hij sterker aan het worden is Rolleyes .

Eigenlijk ging het niet eens zo heel erg slecht, maar het kan veel beter.
Laiser heeft namelijk al voor het melden bij de jury zijn kop erop gezet en die heeft hij daar de hele proef gehouden. Meneer was behoorlijk sterk dus ik was al blij dat ik de proef nog een beetje sturend kon rijden Haha!
Als hij sterk wil zijn prima, dan loopt hij maar lekker daar te kloten met zijn kop, dan probeer ik te zorgen dat de rest er netjes uit ziet. En op de momenten dat ik hem wel snel in het gareel kan krijgen zeg maar, maak ik daar gebruik van.

Ik had een jury die er om bekend staat erg streng te zijn. Dus is vreesde al dat ik flink afgestrafd zou worden op Laiser's sterke gedrag, maar dat viel gelukkig heel erg mee.

Ik had 151 (dus dat had winst kunnen zijn als hij niet zo sterk was) en was daarmee 14de van de 30. (8 punten minder dan nummer 7) Eigenlijk beter dan ik verwacht had met zo'n "ik-ben-lekker-sterk-knol" Haha!

En verder, ach wat dan nog, ik heb mijn punten toch al en eigenlijk moet ik wel lachen om die macho van mij.

Tenslotte nog even een fotootje die aangeeft hoe de bak daar aangekleed is:
Afbeelding
Afbeelding

En de twee apatrotse groompjes Lachen
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mickey op 07-11-04 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 13:04

leuk die foto's! tja, laiser wordt natuurlijk sterker en dat voelt ie ook. Beetje jammer dat ie dat dan tegen je gaat gebruiken Knipoog

Nee hoor, dat gaat helemaal goedkomen, ik vind dat dat paard al zo'n stuk vooruit is gegaan het afgelopen jaar!!

Enne, die laatste foto = Leuk!!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 13:12

Wat een fijn kijkerige bak met die struikjes Haha!.

Dit was toch nog L2 toch? Je punten vallen nog alles mee, dat was dus gewoon een winstpunt geweest als Laiser wat meer had willen meewerken Lachen.

Hij toont wel groot trouwens naast je groompjes Haha!.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 15:59

obelixje"]
leuk die foto's! tja, laiser wordt natuurlijk sterker en dat voelt ie ook. Beetje jammer dat ie dat dan tegen je gaat gebruiken Knipoog
[/quote]
Ja obelixje inderdaad een beetje jammer dat Laiser nu weet dat hij zijn kracht ook tegen me kan gebruiken Schijnheilig
En dat terwijl hij vandaag juist weer heerlijk ontspannen liep en nagenoeg zich niet sterk maakte.

[quote="obelixje"]
Nee hoor, dat gaat helemaal goedkomen, ik vind dat dat paard al zo'n stuk vooruit is gegaan het afgelopen jaar!!
[/quote]
Dat is hij zeker!

[quote="Apple"]
Wat een fijn kijkerige bak met die struikjes Haha!.
[/quote]
Hyper!

[quote="Apple"]
Dit was toch nog L2 toch? Je punten vallen nog alles mee, dat was dus gewoon een winstpunt geweest als Laiser wat meer had willen meewerken Lachen.
[/quote]Jeps ik rijd nog gewoon L2 totdat we hem helemaal klaar voor vinden voor de M
[quote="Apple schreef:
Terwijl dit toch twee meiden van 12 en 14 zijn Schijnheilig

Ik hoorde trouwens net dat mijn zusje gisteren gewonnen heeft. Zij mag dus mee rijden in de finale. Ik ga dus maar eens kijken Haha!.

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 19:29

oosteind is een mooi of niet dan Schijnheilig haha

apple, volgens mij lijkt hij niet alleen groot maar IS hij ook gewoon groot Knipoog

en zo heel slecht ging het dan toch nog niet, gezien je punten?

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 19:37

Ik zie wel dat ze de ring weer heerlijk hebben aangekleedt Haha! . Oosteind is een mooie wedstrijdring, alleen jammer dat de trailers naast deze ring parkeren, waardoor je het in en uitladen altijd zo goed hoort Haha! .

Laiser is echt groot, als ie sterk wordt, dan moet je wel erg goed je best gedaan hebben om nog 151 punten te halen, want dat valt dan vast niet mee.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 20:19

Apple schreef:

Dat viel mij ook direct op! *LOL*

Weer een ervaring rijker, je punten vallen trouwens nog best mee idd! En zo te horen zorgt hij er iig wel voor dat hij overdag zijn beweging krijgt in de wei... Stoere Leezur! Haha!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 22:25

confetti"]
Ik zie wel dat ze de ring weer heerlijk hebben aangekleedt Haha! . Oosteind is een mooie wedstrijdring, alleen jammer dat de trailers naast deze ring parkeren, waardoor je het in en uitladen altijd zo goed hoort Haha! .
[/quote] Klopt dat is jammer, maar niet echt storend in het geval van Laiser Lachen

[quote="confetti"]
Laiser is echt groot, als ie sterk wordt, dan moet je wel erg goed je best gedaan hebben om nog 151 punten te halen, want dat valt dan vast niet mee.
[/quote]
Blijkbaar heb ik het goed kunnen verbergen dat hij zo sterk was Lachen

[quote="Karin schreef:
Weer een ervaring rijker, je punten vallen trouwens nog best mee idd! En zo te horen zorgt hij er iig wel voor dat hij overdag zijn beweging krijgt in de wei... Stoere Leezur! Haha!

Inderdaad de vorige keren dat we mee reden tijdens indoor oosteind waren weer minder als deze. Dus wie weet wat we de volgende keer zullen doen Lachen

BTW Ik ben vandaag nog naar de finale geweest om naar mijn zusje te kijken. [HAW] Muiltje in actie tijdens Finale Indoor Oosteind