Tigger go's L1!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tigger

Tigger go's L1!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 21:11

Vandaag onze laatste B-dressuur gereden.
We moesten nog 1 wp.

We moesten twee proeven rijden, dus dat gaf wat meer kans op een wp.
Aangezien het rijden de laatste week niet helemaal gaat zoals het moet, zag ik het nog niet geheel rooskleurig is, maar het viel allemaal erg mee. Met losrijden ging het wel lekker. Niet heel bijzonder, maar ze was wel fijn.
Eerste proef ging naar mijn gevoel echt heel fijn. Ze was wel ontzettend opgefokt, maar dat heeft ons al eerder geholpen (ze wordt dan juist mooi) Maar vanaf het moment dat we A-X binenn kwamen was ze weer super, ze heeft me echt niet laten zitten.
Wel een keer weggesprongen en wat stoer gedrag tussendoor, maar ze was wel goed te rijden.
Ja ik was tevreden.
Nu ben ik er al wel achter dat ik liever een goed gevoel heb en mindere punten dan een slecht gevoel en veel punten. Dus mijn dag kon al niet meer stuk.
Tussen de eerste en tweede proef zat 2 uur, dus we hadden tijd zat. Carmen en ik hebben haar lekker uitgestapt en weer op de trailer gezet met eten.
En zijn we zelf ook voor de innerlijke mens gaan zorgen. Vork De coupon lag er al en ik had 167 punten, WOW lekker zeg!
Daarbij ook nog eens een derde plaats. Cool

Tweede proef ging een stukje minder dan de eerste, ik was al met mijn hoofd thuis denk ik..
Netty liep super fijn met het losrijden, maar in de proef weer minder. Dit was trouwens de eerste keer dat ik twee keer op een dag rij, maar ze leek het zonodig nog leuker dan eerste proef Haha!
De proef was niet heel slecht hoor, maar ik zat wat rommelig, ik kon niet meer blijven zitten met doorzitten, viel wat voorover wat duidelijk maakte dat ik het zat was..
Maar toch uiteindelijk nog 160 punten. Dus nog niet eens zo heel lsecht.
Kreeg als commentaar dat we een leuke combi waren Cool
En dat ik meer rechtop moet zitten. Dus we gaan weer hard aan het werk.

We zijn nu wedstrijd af tot aan januari.
We gaan nu eerst maar weer eens de punten op de I zetten. Over twee weken rij ik 1 keer L1, puur om voor mezelf even te weten wat me te wachten staat en hoever we zijn.
Spannend, mijn doel was om toch ooit eens te starten. Maar dat het zo goed zou gaan. 7 wedstrijden en 11 wp...
Na een jaar van rottigheden, blessures, ben ik blij dat we nu ook mogen...
Netty heeft zich super gedragen de afgelopen weken. Vandaag liep ze zelfs zonder lijnen aan weerszijde de trailer op..

Mijn super crack...

Carmen thanks again voor je support en hulp!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 21:39

Zeker een super crack!! OK dan!
Jullie zijn lekker op dreef!

Het verhaal van een kijkerige/hete merrie ken ik maar al te goed Haha!
Maar het geeft ze inderdaad vaak net wel even wat meer uitstraling.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:12

Heel goed hoor! Fijn gevoel geeft dat, om na al die tegenslag ineens als een trein te gaan. Je bent vast erg trots op je paardje

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 16:58

super gedaan zeg!! Orbaldo gaat ook zo fijn nu uit 4 wedstrijden 8 punten in de L1.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 18:20

Goed gedaan joh!
Veel succes in de L

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 20:25

Netjes hoor, dat hebben jullie mooi gedaan! Heel veel succes in de L1! Cool

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 23:10

Thanks you guys Haha! ...

Dat gaat idd erg lekker Kim. Super zeg. (gelukkig kom ik jou waarschijnlijk niet tegen, maak zo weinig kans dan) Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 23:27

Super hoor, lekker dat je zo'n afsluiter hebt. Veel succes straks in de L1 Lachen