Verslag Breukelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Verslag Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 20:24

Na een zware week vol tentamens en leren, dachten we dat het een leuke afsluiter zou zijn om dan vandaag wedstrijd te hebben. Helaas door de pfeiffer was ik gisteravond al over vermoeid en kon ik amper lopen. Vanmorgen ging het wel dus op naar stal.
Splash ingeladen en daarheen. Op mn gemak parcours gelopen en op zadelen. Toen erop en losgereden. Ze was lekker ontspannen en rustig voor haar doen! Ik reed met goede moed de binnenbak in. Voor het eerst weer binnen wedstrijd> had al een half jaar niet meer binnen gereden. Splash kwam binnen en begon gelijk flink voorwaarts te lopen Haha! Groeten en van start. We gingen nogal hard. Daardoor hadden we 2 balken maar ik was tevreden! Achteraf bleken we 23.8 seconden te hebben Nagelbijten / Gniffelen terwijl gemiddeld rond de 50 gereden werd Nagelbijten / Gniffelen
Toen weer even de trailer op, iets gegeten en gedronken, toen weer parcours gelopen en weer opgezadeld. Ondertussen was ik kapot en eigelijk trok ik het niet meer, maar zo eigenwijs als ik ben gewoon doorrijden Clown Los rijden ging nog super!
Toen de ring in en het ging super, totdat we bij hindernis 6, de dubbel kwamen. Ze kwam niet uit op de 1ste, ze sprong toch, nam de balk mee en had geen snelheid genoeg om over de 2de te gaan. Ik was blij dat ze niet sprong!
Bel, 1ste hindernis moest weer opgebouwd worden, weer een bel dus kon verder. Ze stopte op 1 al, ze was der vertrouwen helemaal kwijt en ik had niet genoeg kracht om haar er over heen te helpen. Nog een keer aanrijden, ze sprong 1 maar stopte weer op 2.
De verlossende bel! Het was te veel, dat moet zelfs ik (met pijn in mn hart!) toegeven!

Na van de week een piek nu weer even een dal, maar we zullen er weer snel uit klimmen!

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 20:59

zozo dat ging wel aardig hard dan!!
volgende keer weer beter!!

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 21:07

jammer Ach gut maar misschien is het wel beter dat het zo is afgelopen want je kon sowieso al niet 100% je best doen,
volgende keer hopelijk beter

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 10:36

Beetje te hard Nagelbijten / Gniffelen
Maar idd de volgende keer gaan we er weer voor

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 13:56

Jammer voorje bikkeltje volgende keer beter. Je lichaam heeft een ander plan en geeft je een sein(tje) misschien toch nog wat langer rust nemen en pas starten als je je wat langer dna een week goed voelt.
Heel veel beterschap en rust lekker uit vandaag!
moet ik Splash voor je doen vandaag?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 14:03

Voelde me de hele week goed tot dat ik vrijdag in storte Scheve mond Maar ik ga vandaag lekker genieten met mn pony'tje, ben gister vroeg naar bed gegaan dus nu uitgerust!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 15:32

Ach gut, meisie toch Ach gut Echt balen van die pfeiffer. Hopen dat je snel uitgziekt bent, kun je weer lekker er vol tegen aan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 21:34

Pas je wel een beetje goed op jezelf? Knipoog

Jammer dat het niet zo goed ging. Maar goed, aan de andere kant heb je het iig geprobeerd en nu weet je ook dat je de volgende keer dat je je niet lekker voelt beter niet kunt starten. Knipoog

Hoe ging het vandaag met jullie? Heb je een beetje kunnen uitrusten?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 21:39

Lachen Tuurlijk pas ik een beetje goed op mezelf Schijnheilig
Vroeg gaan slapen dus was weer fit vandaag en Splash was ook overactief *LOL*

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 09:21

bor 8.5

PAMIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 12:42

Volgende Keer weer beter tis egt Vet Irritant Pheiffer Ik hbe het zelf ook

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 14:23

Ik weet niet wat ik gedaan heb (bor 8.5) is foutje dus >;)
Sterkte pam!

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 15:53

De volgende keer gaat het vast beter. En het eerste parcour ging gelukkig wel goed.