Heb je dat welles?! Dat je weet dat je een superbeest onder je kont hebt waar potentie in zit..die super loopt met training en zodra er een wedstrijd gereden moet worden alles eng vindt door het onbekende ?!
Ik had het vandaag ALWEER!!! ZUCHT!
Maar khad een hele toffe jury..en toch weer 148 punten..je snapt et niet..:S..
Tbegint alleen een beetje deprimerend te worden
Anoniem
Geplaatst: 06-11-04 17:40
Kop op! Gewoon niet opgeven! De paarden waar je vaak de meeste moeite mee heb zijn wel de betere vaak! En als het dan uiteindelijk lukt kan je extra trots zijn op je zelf! Dus geeft nooit op....
Alikesflame
Geplaatst: 06-11-04 17:47
dat is idd niet leuk nee. was idd wel een eerlijke jury
welk nr. was jij? misschien heb ik je wel gezien
Remember
Geplaatst: 06-11-04 18:14
Haha, vandaag nog meegemaakt. Voor de 2e keer binnen, vorige week ging de 2e proef goed (op wat slordigheidsfoutjes na). Vandaan met losrijden buiten super, fijn aan de hulpen, lekker kunnen schakelen, door de positieve spanning toonde ze extra... En dannnnn, naar binnen, blij zijn dat je nog een beetje kunt sturen en remmen en terecht (!!) 135 punten rijden. 2e proef ging stukken beter maar ik vond 'm een beetje flauw gejureerd (veel 5-en zonder commentaar, vooral stapgedeeltes terwijl ik daar normaal 7-ens op scoor, en het voelde wel goed aan en zag er volgens eigenaar ook echt netjes uit) en 151 punten. Berichtje dat ik van mn instructrice kreeg nadat ze m'n punten hoorde:
'Wel ja joh, ze moet ook nog veel leren. Kan ook niet elke keer feest zijn!'
En daar ben ik het helemaal mee eens. Ik hou me nu gewoon vast aan dat fijne gevoel dat ze gaf met losrijden, en het positieve commentaar dat ik daar gehad heb. Dat binnen super rond kunnen sturen komt vanzelf wel, ook al kan het inderdaad frustrerend zijn omdat je weet dat je je paard wél voor elkaar hebt en het op dat moment absoluut niet zo lijkt....
Femmes86
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-04 18:48
Ik was nummer 6!
Weet ook wel ..de aanhouder wint..maar tis gewoon heel poedersuiker als je commentaar krijgt van mensen die denken overal verstand van te hebben terwijl ze niet weten hoe het beestje thuis loopt..
Mja..das de paardensport
Alikesflame
Geplaatst: 06-11-04 18:51
ja daar word je idd niet blij van. maar idd e aanhouder wint. strak rij je alleen nog maar punten als het paard helemaal gewend aan de wedstrijden raakt.
missnynke
Geplaatst: 06-11-04 19:03
ik was er vandaag ook in foudgum, was met mn buurmeisje mee die haar paard in de B starte....
HedwigG
Geplaatst: 07-11-04 10:55
Foudgum is de manege van mijn club. er is daar vast iets wat bijna alle paarden vinden het daar eng. mijn pony`s ook vinden het daar nog steeds eng!
alikesflame hoe heb jij gereden dan?
Alikesflame
Geplaatst: 07-11-04 12:17
op zich had ik wel goed gereden 159 pnt. alleen het dak aan de zijkant is daar erg laag. je paard moet dan niet stijgeren. dan heb je wel ff au.
mijn paard vond het er niet echt eng 1 keer keek ze een beetje vreemd naar het deurtje en dat was alles