Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chalotje schreef:Dat de M2 nog moeilijker is dan de Z, is echt zwaar overdreven. Als je een goede M1 proef kunt rijden, rijdt je een M2-proef ook zo door. Ikzelf vond die overstap echt niet moeilijk en zoveel nieuwe dingen staan er toch ook niet in?
kadans16 schreef:Behalve dat je paard ongeveer 3 meter hoger in de oprichting moet lopen
en dat ie zijn knieën zowat in zijn neusgaten moet stoppen om tot een
juiste graad van verzameling te komen![]()
Maar ach ja.......das toch een kippetje
Jippie schreef:Van verzameling is in het M-Z echt geen spraken hoor. Wel moet je tempocontrole hebben en een constant beeld kunnen laten zien.
Jippie schreef:Van verzameling is in het M-Z echt geen spraken hoor. Wel moet je tempocontrole hebben en een constant beeld kunnen laten zien.
kadans16 schreef:Behalve dat je paard ongeveer 3 meter hoger in de oprichting moet lopen
en dat ie zijn knieën zowat in zijn neusgaten moet stoppen om tot een
juiste graad van verzameling te komen![]()
Maar ach ja.......das toch een kippetje
OmarLinosa schreef:vind dat er nogal verschillend gejureerd word bij ponies en paarden. Is mij de laatste tijd duidelijk opgevallen dat, zeker hier in de buurt, het niveau van de ponies een stuk lager ligt. Waar wij mooie oprichting en een goed ondertredend achterbeen moeten laten zien in het M2, krijgen de meiden op de ponies al winst als ze een mooie constante aanleuning laten zien maar niet de juiste graad van verzameling/ lengtebuiging etc.
Zoals Chalotje zegt snap ik best dat zij veel gewonnen heeft. Als ik soms hier de ponies zie lopen... Uiteraard zijn er ook pony-amazones die het wel goed voor elkaar hebben! (dus niemand zich meteen aangevallen voelen) Heb nu al enkele keren gehad bij het schrijven met een jury dat een bokkende!!pony in het m1 nog winst kreeg omdat het zo'n lief klein meisje was. Jury zei zelfs " aah, wat een leuk grietje. Ze doet echt haar best" JAA HAAALLOOO ik doe ook elke keer mijn best maar krijg echt geen winst voor de moeite.