Indoor = altijd VOL!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fresco

Indoor = altijd VOL!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 23:51

Worden jullie ook gek, als je eens bij een andere vereniging wilt
starten, het altijd vol zit?!
Ik heb meerdere verenigingen gebeld en alles zit gewoon tot december vol!
Gelukkig kan ik bij onze vereniging altijd terecht, maar ja, je wilt ook eens ergens anders.
Is het overal hetzelfde? of is dit alleen in NH een probleem?

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:58

Ja Noord-Holland is echt erg, het enige wat je kunt doen, is bij elke wedstrijd die je start je gewoon weer op de lijst laten zetten voor de volgende drie maanden ofzo. Dan sta je in ieder geval op de lijst, je kunt altijd een week of twee van tevoren afbellen en dan hoef je niet te dokken. Werkt voor mij. En vriendjes met de secretariaten zijn, dan kom je ook makkelijker op de lijst.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 00:01

Bij Assendelft sta ik idd elke maand op de lijst, maar ik zou graag af en toe eens ergens anders starten....

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:14

Ik stuur soms al 3 maanden voor de wedstrijd mijn coupons op! Dan weet ik zeker dat ik mee kan doen.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:51

ja hier het zelfde alleen dan s het ongeveer een dikke maand van te voren pas vol.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:52

dan moet j maar gaan springen! Haha!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:56

dat is nog erger hier haast geen wedstrijden en stampes vol

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 01:15

NH is inderdaad echt erg, belde laatst naar RAP, 2 maanden voor de wedstrijd, alle rubrieken vol, en de wachtlijst ook al vol, lekker is dat, en als je dan vroeg belt, zeggen ze dat je moet wachten tot het in de P&S staat............. als je dan belt is alles al vol.......

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 01:16

hmmm wist niet dat NH zo erg was(sorry ben een springer) hier in het noorde van NH hebben we geen last met springen, belgewoon de laatste dag nog fff!!
dressuur is hier ook druk denk ik omdat we 2 proeven hebben! heel friesland komt al over

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 01:18

Ik sta al een aantal weken stug op de wachtlijst voor een dressuurwedstrijd, maar ben nog nooit aan de start gekomen. Het draait er tot nu toe steeds op uit dat ik op vrijdagavond alsnog naar een springconcours bel of ik nog mag starten dat weekend...

Wordt er al aardig zat van en zo boeiend vind ik dressuurproefjes nou ook weer niet dus het zal wel van de zomer worden voor me. En misschien komt mijn dressuurplan wel nooit meer uit de koelkast Clown

Is altijd leuk als je belt en je krijgt als antwoord dat ze in januari/februari nog wel plek hebben...Ik weet nu mijn rooster voor december nog niet eens laat staan voor januari/februari.
Ik blijf wel springen, bewaar mijn dressuurcoupons wel voor de SGW's Tong uitsteken Het is dan alleen jammer dat ik zo weinig routine in proeven rijden heb, maar daar kom je op deze manier ook niet echt aan toe. En in de zomer is het me weer te hectisch als ik moet springen en dressuren, zeker als ik 2 paarden mee heb...Dan moet je altijd alles tegelijk doen of even snel met het ene paard springen tussen de dressuurproeven van de andere door, daar begin ik dus gewoon niet meer aan

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:16

gomir schreef:
Het is dan alleen jammer dat ik zo weinig routine in proeven rijden heb, maar daar kom je op deze manier ook niet echt aan toe. En in de zomer is het me weer te hectisch als ik moet springen en dressuren, zeker als ik 2 paarden mee heb...Dan moet je altijd alles tegelijk doen of even snel met het ene paard springen tussen de dressuurproeven van de andere door, daar begin ik dus gewoon niet meer aan

Meid, je woont echt in de verkeerde regio. Je mag best bij ons dressuur komen rijden hoor. Knipoog

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:38

Randstad heb je dit allemaal, onwijs veel mensen met een paardje. Maar tijdens de indoors heb je toch een maximum aan deelnemers, je kan er niet zomaar een bakje bijmaken.
Ik denk dat je dit soort problemen in het oosten veel minder hebt.

nicolietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:42

Sjonniej schreef:
Randstad heb je dit allemaal, onwijs veel mensen met een paardje. Maar tijdens de indoors heb je toch een maximum aan deelnemers, je kan er niet zomaar een bakje bijmaken.

nou bij ons moet je er ook snel bij zijn met inschrijven! vorige jaar heb 3 concoursen niet kunnen starten omdat het vol was, terwijl ik ruim voor het einde van inschrijven heb inschreven.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:43

Sjonniej schreef:

In het oosten zitten juist heel veel mensen met paarden.

Maar bij ons komt het bijv. doordat iedereen maar 1 proef mag rijden. Dan kun je al dubbel zoveel starters toelaten.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 11:01

Voor 1 proefje ga ik niet op pad hoor!
En gelukkig wordt er nog een binnenbak bij gebouwd in Assendelft, dus waarschijnlijk meer starts....

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 11:24

Hier in Brabant valt het vind ik wel mee, heb laatst gewoon nog 2 weken of zelfs 1 week van te voren ingeschreven, heb daarom voor de maand december ook nog niks opgegeven Lachen

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:27

Hier valt het ook wel mee. Heb nog iedere wedstrijd kunnen starten die ik heb opgegeven.
Gelukkig kan je twee proeven starten. As zaterdag heb ik een wedstrijd waar je maar 1 proef kan starten.
Ach daar kom ik ook weer over heen en kan je je volledig concentreren op die ene proef.

beek402

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:40

Het komt ook omdat ze in NH bij de meeste wedstrijden maar vier per klasse laten starten, tja dan is het snel vol. Je kunt het best een keer in Friesland proberen! Hier hebben ze een periode waarbinnen je moet opgeven, ben je te vroeg kom je op de wachtlijst en ben je te laat ook (maar dat is logisch). En er zitten meestal wel 24 per rubriek. Verder verdelen ze de wedstrijden ook per klasse, dus het ene weekend alleen B en L en het andere M en Z. En de afsluitdijk ben je zo over. Op startlijsten.nl kun je wel een aantal vraagprogramma`s vinden. De meeste wedstrijden zijn wel een proef, maar beter een wedstrijd dan maanden geen, toch?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:44

En ik wil juist naar NH voor de 2 proeven Haha!. Tot nu toe gaat alles best, nog niet op wachtlijst gestaan en weet zeker dat ik in november ook beide wedstrijden die ik wil rijden kan starten. Wij hebben dan ook fanatiek secretariaat die meteen instuurt...maar kan soms drama zijn zeg!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:52

Het scheelt volgens mij ook per vereniging. Zo is er een vereniging in de prov. Utrecht waar je al geen moeite meer hoeft te doen want die zit al vol met alleen maar eigen leden. Vindt dat niet kunnen. Er is nu al een wedstrijdlijst tot sept. 2005 voor onze provincie en ruim van te voren geef ik me dan al op. Naar het overzicht in Paard & Sport kijk ik allang niet meer want daar kom je al niet meer tussen. Wat heeft die lijst dan eigenlijk nog voor nut vraag je je dan af!?!?!?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:59

Bij SRJV mag je je pas opgeven als de aankondiging in P&S heeft gestaan. Dat vind ik een goede zaak, dan heeft iedereen evenveel kans!

Overigens klaag ik verder niet; ik ben altijd zeer op tijd met aanmelden en kan dus altijd wel starten... Tong uitsteken

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:02

missmuts schreef:
Bij SRJV mag je je pas opgeven als de aankondiging in P&S heeft gestaan. Dat vind ik een goede zaak, dan heeft iedereen evenveel kans!

Overigens klaag ik verder niet; ik ben altijd zeer op tijd met aanmelden en kan dus altijd wel starten... Tong uitsteken

Vind ik eigenlijk wel een goed systeem; eerst vermelden in Paard & Sport en daarna opgeven. Weet wel dat je altijd af kunt melden als je niet kunt, maar ik weet meestal niet hoe het er over 3 maanden aan toe gaat.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:33

Bij ons zijn de wedstrijden ook vrij snel vol Haha! . Ik zat begin november al vol voor 4 en 5 december, en dan zegt iedereen nog wel voor dat weekend krijg je vast geen inschrijvingen, het is sinterklaas , het ging met deze wedstrijd nog sneller dan met alle anderen *LOL* . Over het algemeen zijn wij in de winter meestal een maand voor aanvang al vol en in de zomer 3 weken voor aanvang, want dan kunnen wij er meer verwerken en we rijden altijd 2 proeven *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:36

confetti schreef:
Bij ons zijn de wedstrijden ook vrij snel vol Haha! . Ik zat begin november al vol voor 4 en 5 december, en dan zegt iedereen nog wel voor dat weekend krijg je vast geen inschrijvingen, het is sinterklaas , het ging met deze wedstrijd nog sneller dan met alle anderen *LOL* .

dat komt door al die bokkers Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:41

fresco schreef:
Voor 1 proefje ga ik niet op pad hoor!
En gelukkig wordt er nog een binnenbak bij gebouwd in Assendelft, dus waarschijnlijk meer starts....

Haha..zou ik zo redeneren, dan zou ik in de winter helemaal niet kunnen starten. Je kunt hier in de buurt bijna overal slechts één proefje rijden. Dat is hier normaal.
Zelfs de Z bestaat hier uit een stuk of 20 a 25 starts die elk één proefje rijden.
Reken maar eens uit hoe lang je bezig bent als je in de B, L1, L2, M1 en M2 zo'n dertig starts hebt en dan de Z1 en Z2 er nog bij met elk 20 starts.
Zou je dan twee proefjes mogen rijden, dan lukt het je nooit in één weekend.