30 en 31-10 onze 1e en 2e L1 wedstr. gereden....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woestein

30 en 31-10 onze 1e en 2e L1 wedstr. gereden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 21:52

Afgelopen zaterdag hebben Woes en ik onze 1e L1 proefje gereden...
Vreemde binnenbak en een toch wel zenuwachtig baasje zorgde voor een zeer oplettende (maar dan niet op mij..) en bomachtige Woes...
Zodra we de baan in waren en voordat de proef begon schrok Woes al van een kantine deur...
Maar daarna was hij weer aardig op mij gefocust, net zoals bij het losrijden al was hij daar meer ontspannen.
Resultaat was 162 punten!
Met zelfs een 8 op het wijken en een 7 op de middenstap...
Was er dus heeeeel blij mee OK dan!

Zondag hadden we "thuis" een wedstrijd, ja 2 wedstrijden in de buurt moet je niet laten gaan..ook als is het in 1 weekend.., dus weer vroeg op..nouja iets later dan een zaterdag.
Knotjes zater er nog netjes in, hoefde er maar 3 iets beter te doen.. en op naar Haskerhorne...
Netjes uur van te voren..
Hoef niet lang los te rijden dus ik heb het rustig aan gedaan.
Maar wat bleek de nummer 1 ging als laatste en ik was dus ipv nummer 3 nummer 2 ...Maarja dat is maar 6 minuten verschil.
Totdat ik zag hoe laat ze begonnen...niet om half 1 maar om kwart over 12... dat was dus 21 minuten eerder een proefje rijden..
Uiteindelijk na 8 minuten losgereden te hebben op naar de wedstrijdbaan...
Zowel Woes als ik waren ontspannen..heel ontspannen en we zagen oeral wel de lol in.
Zelf tijdens de proef waar je bij E moest afwenden-halthouden-groeten groete ik naar mijn vriendin...lache joh..gelukkig heeft de jury het niet gezien Clown
Al met al goed tevreden en later hoorde ik dat de jury dat ook vond...
Ik had namelijk weer 162 Haha!
Weer een 7 op de middenstap en voor de rest maar 1 5je Haha!
Totdat de laatste 5 van onze groep waren geweest stond ik zelfs al die tijd 1e!! Bloos!
Maarja bij de laatste 5 kwamen dus nog 3 betere voor o.a. Esther Liano dus uiteindelijk ben ik 4e geworden Schijnheilig .

Al met al ben ik zeeeeeer tevreden over mijn L1 debuut en mijn 2e L1 proefje...!!!!

Groetjes Angenita

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:57

Zo,je bent in ieder geval leuk begonnen, op naar t l2!

Matthanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:21

Zo, echt goed zeg voor de eerste keer L1 en dan al 2x 162 punten!
Gefeliciteerd met je winst + prijs

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:43

Goed gedaan! Haskerhorne vind ik wel fijn om te rijden, heb je lekker 2 binnenbakken Lachen. Kan je mooi binnen inrijden. Rijdt je ook wel eens wedstrijden in Franeker of is dat voor jou wel te ver weg? ( Mijn ponyclub zit namelijk in Franeker Tong uitsteken )

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 10:41

Goed zeg!

Haskerhorne ben ik nog nooit geweest, zie dat je in Joure woont..daar heb ik buiten een keer gereden, mei geloof ik.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 21:35

Bedankt Haha! !!

In Franeker heb ik nog nooit gereden, is inderdaad nogal ver weg..geloof dat er bij jou op de ponyclub dan Maaike Bruinsma moet rijden..ze heeft ook een Haflinger dus vandaar weet ik dat..Haha!

Volgens mij was er inderdaad in mei een concours in joure, Haskerhorne is zeker aan te raden, mooie rijhal en lekker binnen losrijden Haha!
Al zijn sommige paarden/pony's wat kijkerig daarzo..

Gr. Angenita