PAJKOVSKI (arab) Europees kampioen RIDDEN CLASSES

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ankie1

PAJKOVSKI (arab) Europees kampioen RIDDEN CLASSES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 19:08

Hallo allemaal,
aangezien ik op dit ogenblik in de zevende hemel ben vind ik toch dat Pajk zijn eigen verhaal op dit forum moet hebben over zijn reis naar Moorsele..naar de Europeese Kampioenschappen.....

Vrijdagochtend om 1100 uur zijn we met z,n allen vertrokken naar Moorsele,Pajkovski kon gelukkig met Fam Kubbe mee rijden op de vrachtwagen,Hun eigen hengst Poker en de Merrie Mistral gingen ook mee,dus Pajk stond gelukkig niet alleen,dit was de eerste x op een vrachtwagen maar het ging geweldig,Super he 2 hengsten naast elkaar op de vrachtwagen met een merrie erbij!!!
Om half 4 kwamen we aan in Moorsele,de paarden moesten eerst weer naar de veterinair en konden daarna mee naar ons hotelletje om de hoek van het Zilveren Spoor,daar stonden onse 3 kanjers heerlijk in alle rust op stal!
Zaterdag eerst lekker de paarden gepoetsd en daarna ingevlochten en op weg naar het Zilveren Spoor! Mistral moest als eerste starten maar was helaas wat ondeugend,Moet wel zeggen dat die mevrouw geweldig kan bewegen!! Die komt er zeker wel!
daarna waren Pajk en Poker aan de beurd,erg spannend,met z,n allen de ring in,stap,draf en galop laten zien,daarna 2 min. alleen in de ring en laten zien wat je paard kon,dan je paard afzadelen en aan de hand toonen, Dit verliep allemaal prima! Pajk kwam de hoofdring binnen en dacht ,hey das leuk Zal ik Bonfire even na doen?? Hij begon met dansen en hield niet meer op! Gevolg was dat hij als eerste geplaatst werdt,Durango kwam op de 3de plaats,Poker op de 5de plaats en Tigger op de 7de plaats. De 2 eerst geplaatste mochten door naar het kampioenschap,Pajk mocht dus door samen met de engelsman,Darren Crowe..ook van de merrie en de ruinen rubriek mochten de 2 eerst geplaatste ruiters door.
OP NAAR DE FINALE
Gelukkig Pajk bleef dansen....!!!!!!!! en ja hoor....mijn allerbeste vriend is dus nu EUROPEES KAMPIOEN RIDDING KLASSE
Ik ben zo ongeloofelijk trots! Heb een heerlijk weekend gehad!
de Nederlandse ruiters waren:
1Marian en Pajkovski
2Poker en Annet de Bruin
3Mistral en Nanda de Jong
4Durango en Monica van Duivenbode
5Lutecya en Claudia Mertens (die overigens in de merrie rubriek een hele mooie 3de plaats haalde!)
Ik denk dat de nederlandse ruiters het goed gedaan hebben en de engelse ruiters de volgende x een moeilijke kluif aan ons krijgen!!!

Groetjes Marian en Pajkovski
de prijsen......

En hier natuurlijk Pajk mijn kanjer een dag later lekker vrij in de wei genieten!
Afbeelding

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:27

Wow wat geweldig!
Heel hartelijk gefeliciteerd!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 00:07

Marrian, wat gaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!
wauw wauw wauw... wat zal jij trots zijn op die kanjer van je,
onwijs gefeliciteerd!!!!
Ben stiekem ook een beetje trots op jullie Haha!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:51

felicitaties van mij

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:55

Wat stoer. En dan zo n kampioen zo dicht bij huis. Volgende keer bij rv almere buiten krijgt hij een knuffel van ons

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:02

knap hoor!! OK dan!
Maar wat is het precies? Bloos

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:47

OK dan! OK dan! Van harte Marian en Pajkovski. Kan me voorstellen dat je in de zevende hemel bent.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 14:28

Nistria schreef:
knap hoor!! OK dan!
Maar wat is het precies? Bloos

Vroeg ik me eigenlijk ook af Haha!

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 17:21

Hallo allemaal,Ik zal het even in het kort uitleggen wat het precies inhoud Haha!
Er waren 31 deelnemers totaal die aan de ridding klasse mee deden,hengsten ,merrie's en ruinen lopen in hun eigen rubriek.je gaat dan eerst met z.n alle in de ring en laat dan de stap draf en galop zien.(soort van Bestgaande rijpaard ) daarna kom je alleen terug in de ring en presenteer je je paard aan de jury, onder het zadel nog steeds en laat je zien in hoevere je paard is afgericht. dan zadel je je paard af en laat je hem aan de hand stappen en draven,en dan wordt hij op extrieur gekeurd.
Er waren veel deelnemers van uit verschillende landen,belgen,nederland,engelsen,duitsers etc etc. Trouwens erg leuk om te zien hoe die rijden,vooral bij de engelsen viel het op dta ze allemaal met erg korte beugels rijden en het zadel leek wel op een pannenkoek Verward
Hoop dat het zo wat duidelijker is!
Eneh... Tam20 en Kel,koffie staat klaar hoor,kom een keer gezellig langs!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:37

Wat super zeg van jullie!!! Heel hartelijk gefeliciteerd en geniet er nog maar lekker even van!! Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:35

super zeg, dat is dus speciaal voor arabieren? GEFELICITEERD!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:09

Super meid, van harte gefeliciteerd!
Wat zal jij je lekker voelen.....

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 11:07

Gefeliciteerd! Wat een top prestatie!