Wedstrijd met Celvin RV de Prins

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ukkiepuk

Wedstrijd met Celvin RV de Prins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 20:06

Vandaag was het dan zover, voor het eerst echt op wedstrijd Haha! Ik moest vanmorgen om half 7 mijn bed uit dus ik was erg blij met het extra uurtje slaap Knipoog

Ik ging met Cel onder de man naar manege De Prinsenstad, het is bij ons aan de overkant en zo'n 20 min stappen. We waren dus al lekker warmgestapt dus ik kon gelijk gaan losrijden. Celvin vond het allemaal heeeel spannend in zo'n grote bak (20x70) maar was eigenlijk heel braaf.

Voordat ik mijn eerste proefje moest rijden deed hij weer "normaal" zoals we hem kennen. Hij ging enorm aan de kletter omdat de vorige combinatie de bak verliet Haha! Na 4 rondjes was het klaar en kon ik aan mijn proef beginnen, die heel erg naar mijn zin was. Celvin was nog wel iets kijkerig maar ik kon hem goed onder me houden en hij kreeg er een mooi nekkie door OK dan! De proef was goed voor 164 pnt en een derde plaats

De tweede proef begon goed maar toen ik in de rechtergalop aan moest springen hoorde hij iets en ging weer rennen. Na een volte had ik hem terug en wilde opnieuw aanspringen. Cel was een beetje heet geworden en sprong overkruist om vervolgens weer te gaan rennen. Helaas dus nog een volte moeten rijden. resultaat; 157 -6 dus 151.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:07

Gefeliciteerd met je winstpunt en prijs!
Keurig voor een eerste wedstrijd.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:15

Gefeliciteerd met je winstpunt, jammer van je tweede proef.
Maar voor een eerste westrijd is het zeer zeker top!