Wie wil er mee (+ centje verdienen)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie wil er mee (+ centje verdienen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:55

Hey iedereen,

Op zondag 7 november is er een haflinger dressuur wedstrijd te Mijdrecht, georganiseerd door de vereniging de aangespannen haflinger.

Ik ben door de organisatie uitgenodigd om die dag te komen fotograferen.

Hiervoor ben ik op zoek naar iemand die het leuk vind om een dagje mee te helpen én die beschikt over vervoer.

Zondagen zijn voor mij altijd lastig om op tijd ergens te zijn omdat het openbaar vervoer hier pas rond 10.00 op gang komt en ik helaas niet al mijn spullen kan meenemen op de fiets.
Naast het vervoer probleem zal ik het daar zelf ook erg druk hebben met fotograferen, waardoor ik hulp zoek met het verkopen van de foto's in een klein "standje".

Woon je dus in de omgeving van Eindhoven en beschik je over eigen vervoer, én heb je zin in een gezellig dagje met blonde paarden?

Mail me dan even of pb me hier op bokt!

Er is een vergoeding bespreekbaar.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:58

Het is jammer dat ik geen tijd heb Lachen Had het wel willen doen.

Alleen jij zoekt wel heel vaak iemand he? Jammer dat je niet een vast iemand kan vinden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 17:13

Ik zoek inderdaad regelmatig mensen die voor een dagje willen helpen.
Heel vaak is het nog niet (pas 3 keer voorgekomen...). Meestal kan ik evenementen zelf prima aan, maar als een evenement erg vroeg begint op een zondag óf het is een erg groot evenement, dan vraag ik om hulp.

Ik heb 2 vaste mensen die ik altijd even aanspreek, maar deze konden allebei niet op die dag.. Dus dam maar effies een oproepje op het forum Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:12

Ik heb inmiddels iemand gevonden

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 13:30

al je daar verder iemand nog nodig hebt, ik woon in Mijdrecht , rij op de manege waar het gehouden word, dus dan kan je me pb-en OK dan!

dotje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:33

Mijdrecht???
In someren is ook een wedstrijd van de KVTH da's jammer zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:42

Als ik mijdrecht niet al vast had liggen, was ik helaas toch nergens anders heen gegaan: ik kan eigenlijk niet zomaar onder dat familie uitje uit komen... Soms moet je jezelf even onderwerpen aan de group-bonding van de familie.