Morgen is mijn eerste studentenwedstrijd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Morgen is mijn eerste studentenwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 22:55

2 maanden geleden ben ik begonnen met mijn studie en ben toen ook lid geworden van de studentenrijvereniging van Maastricht!
Nu worden er dus studentenwedstrijden georganiseerd en morgen ga ik dus voor het eerst aan zo'n wedstrijd meedoen!
Het duurt het hele weekend maar ik moet morgen middag mijn proefje rijden.
Bealy op bokt heeft een keer een hele uitleg gegeven hoe dit systeem in elkaar zit die link zal ik zo geven.
Maar je rijd dus op een manege paard waar je nog nooit op hebt gereden en hier mar je 10 minuten op rijden om daarna je proefje te rijden. 3 mensen doen dit op hetzelfde paard en de beste mag doorgaan naa de (halve) finale die op zondag zijn.

Ik heb er veel zin in maar ben vooral benieuwd hoe het allemaal echt in zijn werking gaat. Het zal zeker gezellig worden en Bealy en Vientje hebben echt enorm veel georganiseerd met nog een stel mensen.

Laquintatje op bokt gaat ook net als ik voor het eerst zo starten alleen gaat zij een klasse hoger starten.

Ik zal wel zeggen hoe het af is gelopen Tong uitsteken

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 23:03

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 23:37

Lijkt me echt heel leuk zo'n wedstrijd. Vooral omdat het niet 1 wedstrijdje is maar ook feestje etc. Haha!.

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:18

ja, het lijkt mij ook leuk! Maar ook wel moeilijk zeg, in 10 minuten een paard zo leren kennen dat je er een proef mee kan rijden...! tis wel een uitdaging!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 21:51

[HAW] Foto's van mijn eerste studentenwedstrijd!

Hier heb ik foto's en een verslagje neergezet!
Het was iig heel erg leuk! Ik ben echt tevreden met wat ik heb gereden! Ik ben trouwens niet verder gekomen dan de voorrondes maar vond het toch heel goed gegaan!
Wel een ander wedstrijdje gewonnen Tong uitsteken namelijk het ponyspel Tong uitsteken

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 14:41

jahaa wat ik gezien heb ging super Fleury! Je zat in ieder geval heel netjes, en de figuren in die stukjes werkte je netjes af! En erg dapper dat je toch gewoon je proef hebt gereden met Kondor...(die had een tegenstandster er net af gemikt nl, voor de mensen die dat niet weten Haha! ) Balen dat je andere tegenstandster niet in de Ba thuishoorde maar je hebt je goed staande gehouden, er zat niet eens veel verschil in Lachen. Vind het jammer dat ik niet jullie proeven helemaal heb kunnen kijken maar t was hoogtij op het secretariaat He Bealy? Tong uitsteken

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 14:44

enne, op naar HORS de 21e? Heb er nu al zin in! *LOL*