want met welk nieveau kun je bijv. de F4 vergelijken en de F6 ect???
en wat si de hoogste en de laatste F?
ik heb ook F nog wat gereden maar ik zou niet weten welk niveau welke F is zeg maar...

groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

confetti schreef:Dat verschilt per manege. Bij de ene manege mag je al bij 1 promotiepunt over, bij andere pas met 3 of 5. Dat mag de manege zelf bepalen
Sabbientje schreef:Dit is volgens mij niet helemaal waar.
De regels staan namelijk ook in het boekje.
Uit mijn hoofd gezegt heb je voor de
F1 en F2 1 promotiepunt nodig
en voor de F3 t/m F12 2 promotiepunten.
Daarnaast heb je bij de F2, F4 en F6 een "theorieexamen".
Deze moet je doen als je voor je 2e promotiepunt gaat.
, dat vind ik persoonlijk teveel. En omdat wij iedere 6 a 8 weken organiseren hebben wij gesteld dat ze met 5 promotiepunten over moeten, dat leek ons een zeer goede regeling, anders gaat het voor sommige deelnemers gewoon te snel, als ze iedere keer met 2 punten al over mogen.Maargoed iedere manege mag het dus zelf bepalen
confetti schreef:@Sabbientje: Wij zijn zelf aangesloten bij de FNRS en de regels van het overgaan is per manege verschillend. Er wordt wel een richtlijn gegeven, maar daar hoef je je niet aan te houden. Er zijn zelfs maneges bij die vanaf de F10 pas met 10 promotiepunten over gaan, dat vind ik persoonlijk teveel. En omdat wij iedere 6 a 8 weken organiseren hebben wij gesteld dat ze met 5 promotiepunten over moeten, dat leek ons een zeer goede regeling, anders gaat het voor sommige deelnemers gewoon te snel, als ze iedere keer met 2 punten al over mogen.Maargoed iedere manege mag het dus zelf bepalen