[Fjord] Interesse in Fjordenwedstrijd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bella

[Fjord] Interesse in Fjordenwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 20:54

Nav Nicole alias Iwanluver dr topic op fjordenwereld, hier ook even polsen:

Nicole schreef:

Het is nog in onderzoeksfase, maar hoe zouden jullie het vinden als er ook in Noord Nederland nl in Steenwijk ook een officieel (KNHS) fjorden concours wordt gehouden.

Waarschijnlijk krijgen we toestemming van de plaatselijke rijvereniging om dit te organiseren.
Zijn er nu al deelnemers die zich inschrijven Knipoog Tong uitsteken ?? Ook voor het wp gedeelte?

Nou ja hopelijk kunnen wij volgend jaar ook een fjorden concours houden

We willen even bekijken in hoeverre dit haalbaar is. Andere optie of bijkomstige optie is onderlinge wedstrijd, dus mocht je hiervoor intresse hebben: meld het ook eventjes (misschien ook meerdere klassen mogelijk, even bekijken).

[Edit Karin] titel aangevuld
Edit Sizzy; titel veranderd op verzoek van TS

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:10

Een Fjordenconcours heeft me altijd al leuk geleken en helemaal handig als het een beetje in de buurt is. Maare, waar ligt Steenwijk eigenlijk?
En heb je het nu over een bv jaarlijks of periodiek terugkerend concours of is het eenmalig? Buiten/binnen?

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 12:08

Als je op Steenwijk klikt onder mijn plaatje dan zie je bij het rode blokje Steenwijk. Is dus in de Kop van Overijssel.
Momenteel willen we proberen dit nu een keer te organiseren. Mocht het succesvol zijn dan herhaalt het zich uiteraard nog wel een keer, is het niet geslaagd, dan moeten we er nog even diep over nadenken.
Zoals het nu in het idee ligt wordt het een buitenconcours.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 08:14

Steenwijk ligt 10 km ten zuiden van Wolvega, Dus 20 km ten zuiden van Heerenveen. Dussss, even boven Zwolle. En bij ons om de hoek, maar geen Fjord hier. Wel leuk om zulke dingen wat meer in het land te organiseren. Niet alleen het Noorden moet wat meer op de kaart maar ook Zeeland, Zuid Holland, Noordholland en Limburg zouden meer van dit soort initiatieven moeten nemen, anders blijft al het leuke steken in Brabant en Ermelo

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:11

amondi schreef:
Steenwijk ligt 10 km ten zuiden van Wolvega, Dus 20 km ten zuiden van Heerenveen. Dussss, even boven Zwolle. En bij ons om de hoek, maar geen Fjord hier. Wel leuk om zulke dingen wat meer in het land te organiseren. Niet alleen het Noorden moet wat meer op de kaart maar ook Zeeland, Zuid Holland, Noordholland en Limburg zouden meer van dit soort initiatieven moeten nemen, anders blijft al het leuke steken in Brabant en Ermelo

Huh... in brabant en ermelo zijn geen KNHS fjordenwedstrijden hoor... in Wijk bij duurstede en Limburg wel 2x per jaar zelfs. De rest van de provincies zal snel volgen...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:17

Mooi zo, maar ik bedoelde ook in het algemeen. Niet alleen Fjorden maar b.v. zoiets als de Welsh sportdagen of Horse Events e.d.( denk groot)
Het zou voor iedereen leuker zijn als evenementen door het hele land geregeld zouden worden.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 19:06

Snap je punt Amondi...maar in dit geval zou ik het graag even centraal willen houden op de fjorden. Anders dwaalt iedereen af met zijn mening!!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 14:04

Ehm ja,, wel interesse Lachen Maar dan met startkaart..

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 15:30

Ik heb wel intresse mits me vader wil rijden of ik met iemand kan meerijden
Dan wel zonder startkaart

Teddyveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:49

Lachen Cool jongen natuurlijk interesse!!!!!!!! Haha!

hahaa

lisa