Startkaart per 1 januari, nu al aanvragen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ziea

Startkaart per 1 januari, nu al aanvragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 11:27

Ik wil in januari met een nieuw paard starten.
Ik vraag mij af of ik nu al een startkaart kan aanvragen die pas vanaf januari geldt. Dit omdat ik de startkaart dan op tijd binnen zal hebben.

Is er iemand die weet of dit mogelijk is?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 11:38

Ik heb 3 weken geleden al een startkaart aangevraagd die 1 januari ingaat.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 11:46

Volgens mij kun je hem nu al aanvragen en ook aangeven dat hij op 1 jan. in moet gaan.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 12:34

Ja, dat kan, maar dan moet je wel even aangeven dat je het voor het jaar 2005 aanvraagt.

ziea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 13:03

cornelie schreef:
Ik heb 3 weken geleden al een startkaart aangevraagd die 1 januari ingaat.

En heb je de startkaart ook al binnen?

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 13:14

Een stalgenoot van mij zit met hetzelfde, die heeft de KNHS gebeld en haar is verteld dat zij de startkaart nu al aan kan vragen als ze aangeeft dat hij per 1 jan. 2005 in moet gaan, maar dat ze hem pas tussen Kerst en Oud & Nieuw zal ontvangen. Ze wilde graag iig de coupons eerder hebben zodat ze vast in kon gaan schrijven voor wedstrijden in januari (anders is het maart voordat je ergens terecht kunt Scheve mond ) maar dat was niet mogelijk.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 13:50

Dickie schreef:
Een stalgenoot van mij zit met hetzelfde, die heeft de KNHS gebeld en haar is verteld dat zij de startkaart nu al aan kan vragen als ze aangeeft dat hij per 1 jan. 2005 in moet gaan, maar dat ze hem pas tussen Kerst en Oud & Nieuw zal ontvangen. Ze wilde graag iig de coupons eerder hebben zodat ze vast in kon gaan schrijven voor wedstrijden in januari (anders is het maart voordat je ergens terecht kunt Scheve mond ) maar dat was niet mogelijk.

Ik zit met hetzelfde probleem als jouw stalgenoot. Maar ik wist nog niet dat je ze dan pas aan het einde van het jaar krijgt. Ik ga iig proberen of ik kan inschrijven en de coupons dan pas in januari kan opsturen.

ziea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 16:43

Hallo Dickie en Scum!

Dit is nu ook precies mijn probleem. Ik ga nu alvast mijn startkaart aanvragen en dan proberen om me wel voor wedstrijden in januari op te geven en de coupons later op te sturen (zoals jij al zei scum).

succes jullie,
wat een ellende, dat inschrijven voor indoorwedstrijden. Bij ons in de regio moet je je minstens 2 maanden van te voren opgeven anders is de kans dat je er door komt erg klein. Voor sommige wedstrijden geldt dat je vanaf een bepaalde datum kan opgeven, volgens mij is het dan net wat er bovenaan in de brievenbus ligt ofzo.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:10

Als je je opgeeft moet je er even bij vermelden dat je startkaart en coupons aangevraagd worden, en dat je ze toestuurt zodra je ze binnen hebt. Meestal geeft dat dan niet zoveel problemen. Er zijn genoeg mensen die dit probleem hebben.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:17

Ik heb mijn Startkaart ook voor Januari aangevraagt, heb mijn startkaart idd nog niet binnen.
Hopen dat je dan coupons later kan versturen, anders ben je al weer wat maandjes verder voordat je kan starten Lachen

OmarLinosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:28

Misschien is een blanco startcoupon een idee. Deze zijn op te vragen bij knhs en zullen ze vast wel voor tijdelijk willen geven. Dan kan je in ieder geval vast inschrijven en lekker gaan starten in januari!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:48

Ik schreef altijd een net briefje dat ik me op wou geven voor die en die wedstrijd en dat ik zsm de coupons zou opsturen, ik stond er altijd bij!

LindaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 16:16

OmarLinosa schreef:
Misschien is een blanco startcoupon een idee. Deze zijn op te vragen bij knhs en zullen ze vast wel voor tijdelijk willen geven. Dan kan je in ieder geval vast inschrijven en lekker gaan starten in januari!

Maar als ik het me goed herinner zijn die blanco coupons belachelijk duur. Op de site van de knhs staan ze voor 15,- euro PER STUK! Geld, geld! i.p.v. 15 euro per setje van 16 voor combinatiegebonden coupons.
Dus als het gewoon met een briefje en zo snel mogelijk coupons nasturen ook werkt, zou ik dat maar doen.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 16:19

Nope, nog niet binnen maar als ik het hier zo lees zal dat dus pas eind december zijn........

OmarLinosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 17:53

Ik heb geen idee wat die dingen kosten. Maar volgens mij kan je idd ook gewoon een briefje erbij doen. Dames en heren van een wedstrijdsecretariaat zijn altijd ontzettend vriendelijk Lachen dus moet vast wel lukken ! Als je het probleem uitlegt...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 11:04

ziea schreef:
Hallo Dickie en Scum!

Dit is nu ook precies mijn probleem. Ik ga nu alvast mijn startkaart aanvragen en dan proberen om me wel voor wedstrijden in januari op te geven en de coupons later op te sturen (zoals jij al zei scum).

Nog even terugkomen op 'ons' probleem. Ik start dus per 1 januari ook voor een andere vereniging. Maar in het 2e weekend van januari wil ik al meedoen aan een wedstrijd. Daarom heb ik net even met de ledenadministratie van de KNHS gebeld. Als de spullen van het afmelden op tijd binnenzijn bij de KNHS (=voor 1 december) dan gaan ze rond de kersttijd de nieuwe startkaarten en coupons versturen. Zijn de spullen later binnen, dan krijg je ze pas halverwege januari ofzo.

Mocht je je nu al willen opgeven voor een wedstrijd in januari, voor de nieuwe club, dan kun je gebruik maken van je huidige club-startcoupons, mits je er nog wel genoeg hebt. De naam van de vereniging moet je dan even veranderen en opsturen naar het secretariaat. Zodra je de nieuwe startcoupons hebt: omruilen.

Toevallig heb ik gisterenavond ingeschreven voor een dressuurwedstrijd wat verder weg (dus niet bij ons in de regio) eind januari, en die zaten dus al zowat vol. Ik kon er nog net bij en we hebben afgesproken dat ik de oude startcoupons maar gewoon voorlopig opstuur.

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:18

Dat is inderdaad wel slim om er dan n briefje bij te doen ja Haha! Ik wil ook zo snel mogelijk in t nieuwe jaar starten k start nu namelijk nog tussen de pony's, startkaart is in aanvraag